Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur snabbt höjs UC-betyget efter betalningsanmärkning försvunnit?

Ingenting på historiskt skuldsaldo
Då är det nog till 99 procent förfrågningarna som håller betyget så högt. Så säger som alla andra inga mera förfrågningar så kommer betyget sjunka. Kommer nog ta ner till 2-3 förfrågningar innan du har ett vettigt betyg

Märkligt, det är väldigt svårt och få en förståelse över hur UC funkar.

Jag har 1 anmärkning, 2 år 10 månader gammal och 30ff och har 16%

Hej igen. Jag uppdaterar… min anmärkning försvann alltså 11 mars. Betyg är fortsatt på 74,2. Samma förutsättningar som mitt första inlägg förutom att 10 förfrågningar försvunnit..

Blir så trött…

Hej igen. Jag uppdaterar… min anmärkning försvann alltså 11 mars. Betyg är fortsatt på 74,2. Samma förutsättningar som mitt första inlägg förutom att 10 förfrågningar försvunnit..

Blir så trött…
Mycket märkligt, min anmärkning har nu försvunnit sen häromdagen och mitt betyg gick från 15.7 till 16.9 nu. Men hur kan du ha 74? Det är väldigt svårt och förstå hur UC fungerar eller vad som väger in i betyget m.m. förstår din frustration

Mycket märkligt, min anmärkning har nu försvunnit sen häromdagen och mitt betyg gick från 15.7 till 16.9 nu. Men hur kan du ha 74? Det är väldigt svårt och förstå hur UC fungerar eller vad som väger in i betyget m.m. förstår din frustration
Mmm
Nuläget är ca 800 000 lön, 100 000 skuld på uc, inga anmärkningar och inget historiskt skuldsaldo. 20 förfrågningar.

Även om förfrågningarna är många… önskar att det sjunka lite nu. I slutet av juli kommer endast 4-5 förfrågningar vara kvar. Senast förfrågan var 23 dec

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp