Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur snabba är Remember

hur lång tid tar det för remember att verifiera bankkonto samt göra utbetalningen.

Jag har Swedbank och för mig tog det 3 bankdagar från med verifiering samt utbetalning.

Detta var för ca en månad sedan.

hur lång tid tar det för remember att verifiera bankkonto samt göra utbetalningen.

Fått något utbetalt än? Jag godkände mitt lån i torsdag så väntar på att dom skall komma snart. Fått sms av remember att det är beviljat. Men fick tidigare idag att dom väntar på signering av mitt lån.

Så lite orolig att det inte gått igenom.

Har fått sms att det är utbetalt. Dock inget på kontot än.

Det ligger upplagt på mina sidor nu.

Det ligger upplagt på mina sidor nu.

Ok. Dock inget här. Såg att jag glömde att skriva att det var advisa som saknade signering på min ansökan. Godkände lånet efter att remember skickade ett sms med en länk där jag kunde godkänna lånet. Dom sa ju i ich för sig 1-3 bankdagar så inne på andra dagen nu.

krat när sökte du? Jag sökte på torsdag och valde dom då via advisa.

Jag sökte onsdag,signade direkt och fick besked att det var beviljat och utbetalat sent torsdag eftermiddag. Genom advisa.

Hoppas dom kommer idag. Nu är det tredje bankdagen. Godkände torsdag så fredag måndag och tisdag.

De har inte kommit in än till mig. Hoppas under dagen. Ser du om det är upplagt på deras sida.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp