Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur snabba är extra lånet på o betala ut??

Ansökte idag söndag kväll o blev godkänt. Nån som vet hur snabba dom är på o betala ut??:/

Jag undrar mest, hur gör ni för att komma förbi första steget? Den låter mig inte gå vidare varken på telefon eller på nån av chrome, internet explorer eller firefox, utan jag försöker klicka på "nästa sida", men inget händer. Dvs efter sidan där man väljer hur mycket man vill låna.

Hm jag fyllde bara i uppgifterna o klickade mig vidare o de va inga problem ;/ kanske nå strul med din mobil/dator :/

Jag undrar mest, hur gör ni för att komma förbi första steget? Den låter mig inte gå vidare varken på telefon eller på nån av chrome, internet explorer eller firefox, utan jag försöker klicka på "nästa sida", men inget händer. Dvs efter sidan där man väljer hur mycket man vill låna.

Har själv samma problem. Funkar varken på iPhone, chrome, explorer eller firefox. Jobbigt läge....

Jag hade en obetald rest på 250kr hos Extralånet förut. Då kom jag inte heller förbi förstasidan.
När den var betald gick det hur enkelt som helst.

Antagligen klarar ni inte deras kreditskrav(tas ju ingen UC eller något som påverkar er kreditsvärdighet, så det kan ni vara lugna med) alternativt har ni en skuld kvar hos dom eller 38:an.

Jag har inte hört något än från dom....dom sa i söndags att jag blev premilärt godkänd av dom men att dom ska granska ärendet o återkomma... vart o när får man besked? ;/

Jag mailade o frågade hur det går me min låne ansökan då sa dom att ja ej skickat in nån o ja skulle försöka igen så ja provade men när ja skulle klicka på "nästa" knappen så kom ja inte vidare på sidan....precis som nån här beskrev:/

Nu hade ja helt plötsligt pengarna på kontot...fan va skumt för dom sa på mailen att dom ej fått min ansökan:(

Nån annan som försökt söka på deras sida eller via 38: an senaste tiden? Jag kommer verkligen ingenstans på deras sidor, utan det står still på själv "ansökningssidan" utan någon förklaring.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp