Har du flera smålån som tillsammans blir 487.000kr? Det positiva är ju att du endast har 2st UC förfrågningar. Antar att 487.000kr är för högt för dig att söka då inte ens jag fick det med mina förutsättningar. Om jag var du så skulle jag ta de minsta skitlånen med högst ränta och börja betala av de. Testa att ansök på Bank Norweigian, de har inte så stränga krav som övriga låneinstitut och banker. Kanske börja med att söka en mindre summa först där, tex 150.000kr och se om de erbjuder dig att öka lånet.Vad har du för förutsättningar?
Alltså antal UC-förfrågningar, kreditbetyg, underskott av kapital?
Sökte du via låneförmedlare(Advisa, Axo, Lendo osv)?
Jag funderar nämligen på att ansöka på ett samlingslån där mina befintliga lån betalas bort.
Jag har kreditbetyg 3.8, 118.000 i underskott, inkomst 247.000 under 2014 och 2st registrerade UC-förfrågningar de senaste 12 månaderna (collector 24 nov 2015 utan angett belopp och credigo 2 nov 2015 och där syns att det var på 20.000kr).
Jag har skuld på 487.000kr som jag vill ska lösas, eller delar av det i alla fall om jag nu inte kan beviljas aå pass högt belopp som 487.000kr.
Ni som kan sånt här, vad exakt borde jag göra?