- Meddelanden
- 461
- Mottagna reaktioner
- 290
- Poäng
- 437
Om du har liknande inkomst kommande 15 månaderna, snitta då ca 55k i månaden då klarar du detta. Semestern ska nog inte vara något problem heller, jag tycker du ska ta familjen på semestern trots situationen. Vi är människor och vi kan behöva komma iväg och släppa allt för några veckor, vi förtjänar det. Om du har utgifter på 20 varje månad och 25 till lånen då har du en buffert på 10 kvar som kan läggas undan för semestern varje månad.Supertack, jag jämkar nu, får dock tillbaka ca 50k i April, lönerna kommer att ligga på 48-63k netto i ca 15månader till… i juli kan det bli ca 90-100k netto räknat med semesterpengar. men då är det semester med familjen som (såklart) inte vet om ett skit om situationen, och jag har en förmåga att blacka mig totalt under semestern och komma hem totalt barskrapad (ni vet ju hur lång tid det tar att komma ikapp) jag skulle vilja skita i semestern detta år men då hugger sambon av mig huvudet..
Sköter du detta så kn du vara skuldfri fortare än du tror och då menar jag väldigt fort.