- Meddelanden
- 309
- Mottagna reaktioner
- 263
- Poäng
- 437
Orkar verkligen inte mer snart. Jag vet att borde berätta för min man om min situation med alla skulder,jag vet att snart får han reda på sanningen och att den då inte kommer ifrån mig kommer göra chansen obefintlig att han nånsin kommer förlåta mig. Jag vet bara inte hur, omfattningen är så stor och pågått så länge att jag inte kommer ha några svar eller någon förklaring på varför jag inte sagt något, varför jag gjort och tagit de beslut jag gjort. Jag ser inte hur han ska kunna förlåta mig, hur vi ska gå vidare. Känns som får ta till vara på varje ögonblick vi fortfarande har tillsammans, för snart står jag inför mitt livs största förlust och ser inte hur jag ska ta mig igenom detta. Skammen och skulden, allt kommer vara mitt fel, att se hans smärta och besvikelse, han kommer bli helt förstörd. Kanske inte över pengarna i sig utan lögnen och sveket. Hur har ni andra gjort ? Hur berättade ni? Jag vet att jag inte är ensam om detta så snälla hjälp mig❤️ . Önskar att jag kunde vrida tiden tillbaka, levt om vårat liv. Älskar honom så mycket