- Meddelanden
- 133
- Mottagna reaktioner
- 33
- Poäng
- 147
Ja lumify känns väldigt orimliga i vad man återbetalar så denna blir skön att betala av. Uppförsbacke nu dessa 3 löner som kommer men det ska gå.Dethär stämmer som @Anam säger. Dem erbjöd mig det med när jag var i en jättedålig sits och bad dem om en betalningsfri månad, då hade klarna redan var överdrivet schyssta o erbjudit mig fler betalningsfria månader än dem egentligen gör, däremot erbjöd dom mig delta i detta program. Man ska då förklara hur dåligt man faktiskt har det och inte klarar o betala alls, så erbjuder dem dethär. Fråga om det "programmet" annars. Alt. fråga en sista gång om betalningsfri månad..säger dom ok så vinner du en månad, sedan fråga om att va med i programmet nästa mån. Man förlorar väl inget på fråga iaf.
Jag deltog aldrig i det programet då jag fick hjälp med pengar tillslut o betalade den månadsfakturan ändå.
Lumify är hemsk. Hatar. Den samt credifi är dem första man vill bli av med.. om du missar en månad blir ju det mer än dubbla till nästa, o där måste den väl betalas?(inte bra koll där). Men om du nu har en plan o ska lösa det i maj, kan du väl betala av den först av alla krediter, sedan ta ut pengarna igen?(är väl så kanske du gjort hittills).. inte bästa lösningen men tills dess iaf än sålänge ,om du verkligen kommer kunna lösa det i maj.
Ferratum har jag mailat in förr o kunnat betala den summa jag klarar av, sa att av 1600 ex. Kunde jag endast betala 600. Ja ,det blir mer nästa mån, men nästa mån tog jag då ex betalningsfri på annan kredit då isåfall.. och vart åtminstone inte dubbla samt blev en mindre summa o betala innevarande mån.
ja Jg kommer kunna ta ut från någon av konto krediterna när jag betalat in pengar så det är ett +. Är redan lite nervös inför att inte betala in remember men jag tänker att det kommer föra med sig en lägre avbetalningsplan så håller tummarna att det går vägen