Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur ska jag göra? Medlåntagare p 250k

Så, min sambo gjorde en ansökan via Advisa precis och 12 erbjudanden inkom. Bäst var Sevenday med en ränta på 4,68 % och Santander med en ränta på 5,86 %. Någon som har koll på Sevenday och kan rekommendera dessa? Brukar de klydda efter påskrift? Santander vet jag av egen erfarenhet funkar bra och är smidiga att ha att göra med.

Sevenday är bra, man kan alltid byta om den första inte går igenom.

Sevenday är suveräna!!! Dock så brukar dom begära lönespec.. Men som sagt det går ju alltid att backa å ta annat erbjudande!! Lycka till!!

Tack för infon! Droppade in ett sista erbjudande från SEB som erbjuder en ränta på 4 %. Erfarenheter från SEB? Är de smidiga att ha att göra med? Begär de kompletteringar osv?

Läste nu att SEB inte tillhandahåller BankdID utan att de använder skuldebrev per snigelpost. Känns aningen off. Även Sevenday verkar ha en långdragen utbetalningsprocess på grund av covid-19.

Läste nu att SEB inte tillhandahåller BankdID utan att de använder skuldebrev per snigelpost. Känns aningen off. Även Sevenday verkar ha en långdragen utbetalningsprocess på grund av covid-19.

Spelar det någon roll att det tar ett par dagar extra? Räntan från SEB verkar ju vara klart bäst så det låter väl som ett bra alternativ. Eller?

Egentligen inte. Behöver betala bort saker innan den 5/9 så det är lugnt av den aspekten. Känns dock osäkert med posthanteringen av skuldebrevet...tycker det är obegripligt att en av Sveriges största banker inte tillämpar signering med BankID...

Spelar det någon roll att det tar ett par dagar extra? Räntan från SEB verkar ju vara klart bäst så det låter väl som ett bra alternativ. Eller?

Någon som vet om SEB begär kompletteringar eller annat dylikt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp