Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur ska jag göra, behöver söka 180 tusen ????

Ränteskillnadsersättning på blancolån är väl inte så många som har?

Någon mer som kan svara på de här med underskottet , om jag godkänner deklarationen nu sen syns ju inkomsten i april , kan inte bankerna se att jag hade stora lån i somras som försvann eller minskade , kollar alla på underskottet ? Eller ska man ringa innan ansökan och förklara läget 260 tusen inkomst ca och 47.000 underskott , men knappt något underskott numera ! ❤️

Någon mer som kan svara på de här med underskottet , om jag godkänner deklarationen nu sen syns ju inkomsten i april , kan inte bankerna se att jag hade stora lån i somras som försvann eller minskade , kollar alla på underskottet ? Eller ska man ringa innan ansökan och förklara läget 260 tusen inkomst ca och 47.000 underskott , men knappt något underskott numera ! ??
Vad hade du tänkt göra med din maxade Northmill kredit? Den borde du åtgärda på något sätt innan du söker samlingslån?

Jag kommer betala in 25.000-30.000 i slutet på mars för att få denna minskad vid uppdateringen i mitten på april , men jag funderar om jag borde vänta med att godkänna deklarationen utan ändring så att den syns först i juni och låta dom gå på min 2019 års inkomst 244.000 underskott 17.000 istället för 2020 267.000 och underskott 47.000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp