Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur ska jag få ett samlingslån?

Hej. Har under en period för drygt ett halvår/år sedan samlat på mig dyra krediter hos 9 stycken kreditgivare med en skuld på totalt 200 tusen kr.
anledningen till detta är konsumtion och spelberoende.

Jag har desperat ansökt om samlingslån hos olika låneförmedlare och banker för att få rätt vardagen igen då detta tar mycket på mig psykiskt. Får avslag från alla, pga dålig kreditvärde och konto historik.
(Inga anmärkningar)

Hur ska jag göra för få till ett samlingslån?
Ålder : 21år
Lön : ~ 28 000kr
Månadskostnad lån : ~ 18000 kr

Har på senaste fått oväntade dyra fakturor utöver detta som gör att jag numera går back varje månad. Jag är desperat efter hjälp o tips.

Vad har du för UC betyg och hur många FF?

Hur mycket procent i betyg? Kolla appen Kreddy.
Du har i vilket fall som helst alldeles för många FF tyvärr... Försök vänta ut tills du har 3-4 kvar bara.
Saken är den att vid den tidpunkten är mina krediter betalda enligt betalplan så söker en akutare lösning men det värkar kört då.

Ja, har du redan sökt 15 gånger och inte fått napp så får du tyvärr vänta. Sök inte mer nu iallafall, kommer bara bli värre. :( Men du kan jämka, det ansöker du om hos skatteverket. Så betalar du lite mindre i skatt varje månad istället för att få skatteåterbäringen i en klumpsumma.

Vart har du lån/ krediter / avbetalning?
kanske finns ställen med betalningsfritt så du kan beta av nån mindre skuld, alternativt pausa räkning, amorteringsfritt osv.

Spelpaus. Ta hjälp för konsumtion och spelberoende. Hälsan kommer först. Så länge du betalar hyra/el och har mat.

Hej. Har under en period för drygt ett halvår/år sedan samlat på mig dyra krediter hos 9 stycken kreditgivare med en skuld på totalt 200 tusen kr.
anledningen till detta är konsumtion och spelberoende.

Jag har desperat ansökt om samlingslån hos olika låneförmedlare och banker för att få rätt vardagen igen då detta tar mycket på mig psykiskt. Får avslag från alla, pga dålig kreditvärde och konto historik.
(Inga anmärkningar)

Hur ska jag göra för få till ett samlingslån?
Ålder : 21år
Lön : ~ 28 000kr
Månadskostnad lån : ~ 18000 kr

Har på senaste fått oväntade dyra fakturor utöver detta som gör att jag numera går back varje månad. Jag är desperat efter hjälp o tips.
Med en sådan månadskostnad är du snart klar, 15 000 bör ju vara amortering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp