Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur sjukskriva sig?

Men fan detta låter ju inte bra alltså. Jag klarar INTE 3 månader till utan ersättning. Då blir jag både hemlös och barnlös.
Jag vet. Därför är jag hos kf idag. Stog över 3 månader utan inkomst. Hade kanske hamnat där iaf förr eller senare men...
Har du en arbetsgivare? Isf be dem logga in direkt för att registrera dina uppgifter.

Och sen ring och tjata varje dag.
Håller alla tummarna för dig. Dem kan vara snabba också. Det är inte alltid pest.

Jag vet. Därför är jag hos kf idag. Stog över 3 månader utan inkomst. Hade kanske hamnat där iaf förr eller senare men...
Har du en arbetsgivare? Isf be dem logga in direkt för att registrera dina uppgifter.

Och sen ring och tjata varje dag.
Håller alla tummarna för dig. Dem kan vara snabba också. Det är inte alltid pest.
Nix. Jag slutade jobbet innan jul. Så varit utan inkomst sen dess.

Att ringa och tjata varje dag, är sådant som gör att det tar ännu längre tid. Eftersom en handläggare ska ta hand om alla dessa samtal istället för att kolla igenom ansökningar i lugn och ro.

För mig tog det under en månad innan de godkände min sjukskrivning. Fick utbetalt kring lön.

Att ringa och tjata varje dag, är sådant som gör att det tar ännu längre tid. Eftersom en handläggare ska ta hand om alla dessa samtal istället för att kolla igenom ansökningar i lugn och ro.

För mig tog det under en månad innan de godkände min sjukskrivning. Fick utbetalt kring lön.
Ok, förstått att det är väldigt olika.

Det brukar snarare vara så att vissa har telefontjänst medan andra handlägger ärenden.
Att ringa och tjata gör varken från eller till.

Kan uppdatera för de som är intresserade att jag blev sjukskriven för depression och får numera medicin. Oklart hur länge än.
Har du börjat gå hos terapeut än? Läkarna är jävllgt snabba med att sätta diagnos depression och kasta på en antidepressiva. Dem gjorde exakt samma sak med mig. Försäkringskassan gillar ej depression. Utmattningssyndrom är bättre.

Har gjort hela den där resan
Jag slängde dem där jävla tabletterna, fyfan vad sjuk jag blev på dem.

Har du börjat gå hos terapeut än? Läkarna är jävllgt snabba med att sätta diagnos depression och kasta på en antidepressiva. Dem gjorde exakt samma sak med mig. Försäkringskassan gillar ej depression. Utmattningssyndrom är bättre.

Har gjort hela den där resan
Jag slängde dem där jävla tabletterna, fyfan vad sjuk jag blev på dem.
Jag tackade nej till tabletter när jag var sjukskriven för depression och läkaren varnade mig att det fanns risk att FK inte kommer att betala ut pengar till mig. Men jag var starkt emot att börja med antidepp så jag tog den risken och mkt riktigt, fick inte en spänn av FK under de ca 6 månaderna jag var sjukskriven.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp