Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur ser mina chanser till skuldsanering ut?

För din egen integritets skull - ta ned bilderna. För du lämnar ut personlig info i och med att du har "ID-nummer" på varje kredit/lån och det är inte svårt att kontakta resp långivare och få ut dina uppgifter. Bara så du är medveten om det - och väljer du att låta bilderna vara kvar så har du iaf valt det medvetet att nivån på din integritet sänks. Skriver detta bara av ren omtanke! Inte som kritik.

För din egen integritets skull - ta ned bilderna. För du lämnar ut personlig info i och med att du har "ID-nummer" på varje kredit/lån och det är inte svårt att kontakta resp långivare och få ut dina uppgifter. Bara så du är medveten om det - och väljer du att låta bilderna vara kvar så har du iaf valt det medvetet att nivån på din integritet sänks. Skriver detta bara av ren omtanke! Inte som kritik.

oj tänkte inte så långt. Tack!!
Ojdå.
Ja försöka kämpa på till du kan fixa bättre villkor eller få löneutmätning, skuldsanering senare när du jobbar 100% igen

tror det tyvärr får bli löneutmätning. Har inte möjlighet att kunna betala av extra på något lån varje månad då jag inte ens går runt. Så att leva på existensminimum är ändå bättre än vad jag gör nu. Har redan sålt av allt av värde så kan inte göra så mycket mer. Får hoppas på att få en skuldsanering när jag börjar jobba igen.

Skulderna är nog för små för att inte kunna betalas av på tio års löneutmätning.

Skulderna är nog för små för att inte kunna betalas av på tio års löneutmätning.
Ja, men det är svårt att bedöma när man inte vet alla detaljer. Gör en beräkning på kronofogdens hemsida och se vilket betalutrymme som finns. Sedan kan man räkna på hur lång tid det skulle ta att betala av allt, inkl räntor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp