Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur ser chanserna ut att få blancolån på 500 000kr?

du kanske får erbjudanden men tror inte du kommer få på hela beloppet, men jag kan ha fel...

Tror du att det är större chans att jag får hela beloppet på Nordea om jag söker direkt hos dem?

Man vill ju inte få 1 uc ff helt i onödan som sen ger mig sämre förutsättningar att få det beloppet med någorlunda bra ränta.

Tror du att det är större chans att jag får hela beloppet på Nordea om jag söker direkt hos dem?

Man vill ju inte få 1 uc ff helt i onödan som sen ger mig sämre förutsättningar att få det beloppet med någorlunda bra ränta.
Jag tror absolut att du får hela beloppet. Sök på Lendo först och ta kontakt med Nordea efteråt om du blir missnöjd med räntorna. Ganska säker på att en UC inte spelar någon roll för Nordea. Speciellt inte när du ska prata med en verklig bankman som hanterar ärendet manuellt.

Jag tror absolut att du får hela beloppet. Sök på Lendo först och ta kontakt med Nordea efteråt om du blir missnöjd med räntorna. Ganska säker på att en UC inte spelar någon roll för Nordea. Speciellt inte när du ska prata med en verklig bankman som hanterar ärendet manuellt.

Tack för dina tips. Jag kör på Lendo först. Hoppas jag får hela beloppet med ganska bra ränta. Jag har ju goda förutsättningar för det.

Jag återkommer med vad jag får för erbjudanden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp