Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur såg er lönedag ut?

Väntar på lön den 27 men alla räkningar är redan betalda, inklusive summan till min skuldsanering.
Har aldrig spelat men kommer såväl ihåg känslan av att ha 0 på kontot samma dag lönen kommit in och med panik väntar på att kunna låna om något/några av de SMS lån man betalat tillbaka, att fortsätta den ångest laddade karusellen som bara kan sluta på ett sätt. Känner så för er som fortfarande är där och är så otroligt tacksam för den hjälp jag fått i och utanför det här forumet. Kämpa på! Det finns hjälp att få och en löneutmätning är verkligen inte värre än den onda cirkeln ni lever i idag. Styrke kramar till er alla ❤️

För mig är löning bara ångest, känns som jag likaväl skulle kunna lägga alla räkningar i en hög och dra tio stycken, såå svårt att veta vad man bör prioritera förutom det uppenbara.

Får lön 27e. Har lagt in alla betalningar som behövs. Kommer ha ca 1000kr kvar men får 12000kr i skatteåterbäring om 12 dagar så det känns ok. Skulle inte orka med konsekvenserna om jag inte betalade in allt den 27e. Skulle få försenade inbetalningar vilket skulle resultera i större utgifter.

Lön först på tisdag. Alla räkningar inlagda för betalning. Kommer att ha kvar 3600 när allt är draget vilket är helt ok. Skattepengarna som kommer snart blir dels ett litet tillskott för april men framförallt går det till reservkassan för oförutsedda utgifter (läs; sannolika bilreparationer efter besiktning).

Till ts: hoppas du kan få hjälp med ditt spelande.
Idag när lönen kom och jag såg att inbetalning skett till min skusan så tog jag bort en månad i min egen nedräkning som finns som en anteckning i telefonen. Det har blivit mitt sätt att se hur det går framåt. 41 betalningar kvar:)

Lön in: 22900 kr
Utgifter: Hyra 4000 kr, Telefon 399 kr, Bredband, 350 kr, El 262 kr, Lån 1 2600 kr, Lån 2, 756, Lån 3 425 kr, Lån 4 333 kr
Totalt: 9125 kr

Sparande: 2000 kr
Amortering: 8000 kr

Över lite mer än 3000 kr

Smack sa det så var lönen slut. Lån och div räkningar för 24000. Men i gengäld så sjunker skulderna. Frun står för kök o boendekostnader etc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp