- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Jag satt i skiten rejält för fem år sedan. Mina föräldrar gick in o löste allt nästan o jag har betalat tillbaka dom. Sen hamna ja i skiten igen pga av sjukskrivningar strul med Försäkringskassan osv så tog lån...ja vet idiotiskt. Har nu 38 tusen hos kronofogden o funderar på o släppa mitt CashBuddy lån på 40 tusen ca samt min skuld hos sileo kapital på 33 tusen...Jag har inte vågat berätta för mina nära o kära elr för mina föräldrar hur de ligger till..dom skulle bli så jäkla besvikna o förbannade rent ut sagt. Min sambo vet om typ hälften o just nu har vi de inte så jätte bra o han jobbar häcken av sig och är snart på väg in i väggen (han har kraschat rejält en gång förut) ja vet inte hur allt skulle bli om ja släppte bomben... Jag flyttade in i hans hus o vi har delad ekonomi o han har precis lånat upp sitt hus för o betala bort massa lån som han själv haft o nu är dom borta. Ush jag hatar allting o känner mig så slut pga av detta.A
Ska man berätta o riskera att allt ska gå åt helvete elr ska man köra på ett tag till.
Min högsta dröm just nu är att bli skuldfri o aldrig mer ta ett enda lån. Vill bara bli av med min skuld hos kronofogden på 38 tusen o sen bli kvitt sileo kapital o CashBuddy.... O nu när ja inte kan jobba fullt ut heller så tar de såklart längre tid då dom inte kan dra fullt på min löneutmätning
ska gå på föräldrar ledigt ett år nu.
Vet inte va ja ville me detta inlägg....bara skriva av mig lite
Ska man berätta o riskera att allt ska gå åt helvete elr ska man köra på ett tag till.
Min högsta dröm just nu är att bli skuldfri o aldrig mer ta ett enda lån. Vill bara bli av med min skuld hos kronofogden på 38 tusen o sen bli kvitt sileo kapital o CashBuddy.... O nu när ja inte kan jobba fullt ut heller så tar de såklart längre tid då dom inte kan dra fullt på min löneutmätning
ska gå på föräldrar ledigt ett år nu.Vet inte va ja ville me detta inlägg....bara skriva av mig lite

Fast det kan å andra sidan vara skönt att säga något. Om du har haft det jobbigt under den tiden skulderna tillkommit är det väl inte så konstigt att saker blivit fel eller att du varit tvungen p.ga. sjukskrivning.