- Meddelanden
- 29
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Öppnar denna tråd enbart av lite nyfikenhet hur ni här budgeterar och hur ni lever.
Hur mycket pengar har ni kvar från lönen efter att era fasta utgifter är betalda ?
Jag har 9000 kr kvar de flesta månader men några månader 7000.
Jag försöker hålla mig till 4000 matbudget. 1000 till lite hygienprodukter osv och övrigt för lite nöjen. (Kanske borde amortera men får nästan aldrig pengar över när månaden är slut)
Sparande : 0kr …
Det funkar men hade gärna haft lite extra på kontot. I februari blir 4 dåliga lån betalda vilket gör att jag får 7000kr mindre i utgifter på ränta och amortering . Så bara kämpa på fram tills dess
Hur budgeterar och lever ni ?
Glöm inte, varje krona som man inte spenderar är en krona sparad
Hur mycket pengar har ni kvar från lönen efter att era fasta utgifter är betalda ?
Jag har 9000 kr kvar de flesta månader men några månader 7000.
Jag försöker hålla mig till 4000 matbudget. 1000 till lite hygienprodukter osv och övrigt för lite nöjen. (Kanske borde amortera men får nästan aldrig pengar över när månaden är slut)
Sparande : 0kr …
Det funkar men hade gärna haft lite extra på kontot. I februari blir 4 dåliga lån betalda vilket gör att jag får 7000kr mindre i utgifter på ränta och amortering . Så bara kämpa på fram tills dess
Hur budgeterar och lever ni ?
Glöm inte, varje krona som man inte spenderar är en krona sparad