Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur mycket påverkar ff kreditupplysningen?

Har just nu 21,2% i UC risk med 37ff. Senast tagna ff är i april och sedan i december. Hur mycket tror ni dessa ff påverkar betyget?

Är jag tvungen att betala ner krediterna för att få ett rimligt betyg eller utgör mina ff den största bördan?

Övriga förutsättningar är:
Inkomst 468 000
Underskott 66 000
Blanco 300 000
2 krediter maxade på 50 000 var

Har just nu 21,2% i UC risk med 37ff. Senast tagna ff är i april och sedan i december. Hur mycket tror ni dessa ff påverkar betyget?

Är jag tvungen att betala ner krediterna för att få ett rimligt betyg eller utgör mina ff den största bördan?

Övriga förutsättningar är:
Inkomst 468 000
Underskott 66 000
Blanco 300 000
2 krediter maxade på 50 000 var
Krediterna gör sitt men 37 ff är enormt mycket, bör gå ner till ca 4-5 st

Så då får jag med andra ord vänta innan något större händer... Men kan jag förvänta mig att få ett bra betyg när jag väntat ut 36/37 ff i december? Jag är ju lite skraj att jag inte kommer kunna få ett samlingslån om betyget fortfarande är högt då.

Så då får jag med andra ord vänta innan något större händer... Men kan jag förvänta mig att få ett bra betyg när jag väntat ut 36/37 ff i december? Jag är ju lite skraj att jag inte kommer kunna få ett samlingslån om betyget fortfarande är högt då.
Försök betala ner krediterna så de inte är maxade

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp