Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur mycket går ni back varje månad?

Jag har gått back med mellan 5000-10000 i månaden under flera år, men jag försöker verkligen ändra på det nu. Den här månaden fick jag använda betalkoll då min elräkning var skyhög, men jag har redan en plan på vilka pengar jag ska släcka betalkoll med nu i februari.

Jag har tack och lov möjligheten att styra upp mina utgifter genom att leva på superbillig mat och att aldrig köpa någonting, förutom bensin och mat till mig och katterna samt kattsand. Och ja, jag betalar också försäkring på katterna och därför köper jag inga kläder.

När mina blancolån ligger på 700.000 igen så kan jag förhoppningsvis baka ihop 3 av dem och då kommer det att kännas som om jag vunnit på lotteri. Planerar att inte gå back i februari och det ser ljust ut.

Får så olika lön nu varje månad och har jobbat övertid nu i jul så då har det gått runt. Men annars brukar jag ligga 2k back. Känns mest jobbigt att behöva lägga ut pengar för oväntade utgifter just nu. Förhoppningsvis kan man betala av lite när skatteåterbäringen kommer och få ner månadskostnaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp