Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur mycket blanco?

Hej,

Jag har en fråga.
Hur mycket blanco får/kan man ha?

Jag har läst lite olika bud här på forumet och det vore lite intressant att se vad ni har för erfarenheter.
Vad ni haft för total mängd blanco när ni fick ett till?

Jag sitter idag med en årslön på 508 000, jag har synligt blanco på 812 000.
Arbetar ner min riskprocent för att kunna samla ihop och en gång för alla få ordning på mitt liv.
Har 200 000 utanför UC som om jag skulle få till ett samlingslån med OK ränta skulle sänka min månadskostnad med typ 4000kr.

Jag har haft över 1.5 miljoner i Blanco. Osäker på exakt summa. Under 2.000.000 men över 1.500.000

Årinkomst mellan 700 och 1.000.000

Din andra fråga förstår jag inte.

Mer än 2 ggr årsinkomsten är inte bra. 1,5 ggr årsinkomsten kan ge en någorlunda vettig ränta om man söker samlingslån. Bankerna ser helst att man har max 80-90% av årsinkomsten som blankolån.
Belåningsgrad på umder 70% kan ge en riktigt skaplig ränta vid låneansökan.

Jag tror rekordet jag sett resultatet av var mellan 3 och 3.5 miljoner.

Jag tror rekordet jag sett resultatet av var mellan 3 och 3.5 miljoner.

Shit!
Men då hade man någon form utav bostad med låg belåning va?

Fanns ju en här på forumet med ca 15 miljoner i blanco (han tog bild på det) men ägde en rejäl mängd fastigheter.

Shit!
Men då hade man någon form utav bostad med låg belåning va?

Fanns ju en här på forumet med ca 15 miljoner i blanco (han tog bild på det) men ägde en rejäl mängd fastigheter.

Minns jag rätt så var det en villa och ett fritidshus som var belönade kring 70-90% som såldes

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp