Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur mycket blanco har en del av er lyckats samla på er samtidigt som ni haft ett stort bolån? Är det svårt att få stora blancolån samtidigr som man har bolån?
Har bara ett litet bolån på ca 650.000. Inkomst 470 och jag lyckades samla på mig nästan 900.000 i blanco efter det, större lånen på 350 och 200 , och sen några "små lån" på 80k.
Skulle även ha fått 200.000 på nordax bank , hade signerat och klart, pengarna var på väg till mitt konto men det lånet avbröt jag och slutade spela .
Man kan samla på sig blanco 3x inkomsten utan problem om man inte bryr sig om räntan
har ca 1.700.000 i års inkomst, 5.100.000 i bolån och ca 1.700.000 i blanco och krediter. Sen vissa osynliga lån. Men nu verkar det vara stopp på blancosidan
Verkar som bolån inte räknas in direkt som någon större risk. Man kanske i de flesta fallen har högre boende kostnad än folk med hyresrätt. Samt ett indirekt sparande med amorteringen.