Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur mkt betalningsanmärkningar samt krediter hade ni som sökte/ökade era lån hos cash2you/cashbuddy?

Jag ska prova o ansöka om en höjning på nåt av mina lån hos cash2you elr cashbuddy för att lösa mina 3 avbetalnings planer på 3 jobbiga inkasso skulder.

Har 4 tusen nu på cashbuddy och 10 tusen hos cash2you. När jag sökte hos dom för 1 år sedan hade ja 13 betalnings anmärkningar samt 80 tusen i lån/krediter.

Nu har jag fortfarande 13 betalnings anmärkningar men mina lån o krediter har ja löst mkt av så har ca 20 tusen där..

Hur pass hårda e dom??

Höjde era lån ska de stå på rubriken haha.

Aldrig haft betalningsanmärkning, men blev nekad förut på både höja ett av lånet samt försök till att ta ett nytt hos en av dom, (tror det var innan de tog uc) Men hade jag ca 150k inkomst underskott ca 20k. synliga lån på minuc var ungefär 190000kr. Men har fått lån senare med betydligt sämre årinkomst ca 74k och högre underskott som var på 49k, så enligt mig blev dom mindre hårda på sina krav. Enda kravet för att få lånet var lönespec, (kunde ge dom lönespec den gången jag blev nekad men det sket dom i) Så Den erfarenhet jag fått är att det blev enklare att få lån. Detta var väl ungefär 1 år sedan jag sökte. Men hur dessa är i dagsläget kan jag tyvärr inte uttala mig om. Hoppas det hjälper dig lite grann och att någon kanske kan ge dig ett mer rättvist svar.

Tack för ditt svar : )

Får se 1 aug va dom säger om ja lyckas höja nåt av dom lånen :( man tkr ju dom borde gå me på de om dom ser att man skött betalningarna samt att man inte har nå skuldsaldo hos kronofogden... och en ok årsinkomst..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp