Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

hur medgörliga är Sevenday

Japp, jag är desperat att hitta en lösning på min ekonomiska situation, självklart är det delvis mitt eget fel men som Ca5tio skrev, man skulle inte hänga här om man inte behövde cash liksom! :) då hade man gått till sin bank och tagit ett lån som alla andra utan stök i sin upplysning.

Tänkte prova Sevenday, men jag mailade innan och skrev min historia samt mina förutsättningar, detta gällde 30000kr, fick till svar att dom tyvärr är hårda på förfrågningar och eftersom jag har runt 40st så skulle det med all säkerhet bli avslag.

Funderar på hur dom ser på om du skulle var utan förfrågningar 2-3 månader, är ju inte lätt när man letar lån. Förfrågan visar ju på att man försöker ta lån / att ett lån kan ha blivit beviljat. Har man 3 månader utan förfrågningar så skall det inte finnas något nytt lån beviljat nyligen och då kanske en långivare kan känna sig säkrare i att låna ut? Antagligen inget hopp men tänkte om du skall ställa dom den frågan cokså, om du återkommer om 2-3 månadetr och inte haft några ny förfrågningar kan dom se annorlunda på dig då?

Tror ni det är möjligt för mig att få lån hos Sevenday? Jag skulle behöva bli av med några sms lån plus ett annat lån, men jag läste någonstans att dom tar och kollar smslån. jag skulle dock behöva låna 35.000-50.000 men jag lutar mest åt 35.000 eftersom det brukar vara lättare att få mindre lån.

Min UC-historik börjar äntligen se "bra" ut och jag vill helst inte dra på mig en onödig UC förfrågan. Just nu går jag nästan plus minus noll varje månad vilket är ganska segt, men får jag ett lån har jag ca 4000 över varje månad så man kan betala tillbaka lån snabbare. Jag har årslön på +300 000

Såhär ser min UC ut just nu
http://imageshack.us/photo/my-images/547/66049501.jpg/

Senast ändrad:
Tror ni det är möjligt för mig att få lån hos Sevenday? Jag skulle behöva bli av med några sms lån plus ett annat lån, men jag läste någonstans att dom tar och kollar smslån. jag skulle dock behöva låna 35.000-50.000 men jag lutar mest åt 35.000 eftersom det brukar vara lättare att få mindre lån.

Min UC-historik börjar äntligen se "bra" ut och jag vill helst inte dra på mig en onödig UC förfrågan. Just nu går jag nästan plus minus noll varje månad vilket är ganska segt, men får jag ett lån har jag ca 4000 över varje månad så man kan betala tillbaka lån snabbare. Jag har årslön på +300 000

Såhär ser min UC ut just nu
http://imageshack.us/photo/my-images/547/66049501.jpg/

Sevenday är rätt hårda med förfrågningar och sms-lån. Har jag fått erfara, däremot fick jag lån på Svea Direkt 40.000 och jag hade 43 förfrågningar och strax under 300.000 inkomst, dock hade jag medsökande, men du har ju inte så många frågor egentligen, kan vara på gränsen, men gör så att du skickar ett mail till t.ex Sevenday och till och med bifoga bilden på UC till dom, fråga om det är lönt att söka om det finns någon chans? Så slipper du få fler förfrågningar, vissa långivare kanske säger att det inte är lönt för dig att söka med dina förutsättningar och då kan man ju strunta i dom :)

Sevenday är rätt hårda med förfrågningar och sms-lån. Har jag fått erfara, däremot fick jag lån på Svea Direkt 40.000 och jag hade 43 förfrågningar och strax under 300.000 inkomst, dock hade jag medsökande, men du har ju inte så många frågor egentligen, kan vara på gränsen, men gör så att du skickar ett mail till t.ex Sevenday och till och med bifoga bilden på UC till dom, fråga om det är lönt att söka om det finns någon chans? Så slipper du få fler förfrågningar, vissa långivare kanske säger att det inte är lönt för dig att söka med dina förutsättningar och då kan man ju strunta i dom :)

Okej härligt, ska vänta till mitten av Mars eller April och sen se vad Svea Direkt säger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp