Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur makulera NC finance?

Hej, har börjat släppa mina skulder och makulerat autogiro. NC finance upp har dock upprättat nytt varje gång. Hur ska man gå till väga för att bli av med dem? Kommer funka illa i en ev framtida löneutmätning om jag inte lyckas bli av med dem.

Mvh Nisse

Hej, har börjat släppa mina skulder och makulerat autogiro. NC finance upp har dock upprättat nytt varje gång. Hur ska man gå till väga för att bli av med dem? Kommer funka illa i en ev framtida löneutmätning om jag inte lyckas bli av med dem.

Mvh Nisse

Tråkigt att höra att Du oxå är en av oss alla som står på ruinens brant och måste släppa taget om skulderna...
Har dessvärre inget svar på Din fråga, men är lite ”nyfiken” (ursäkta ordvalet) på hur Din situation ser ut... Hur mycket har Du i lån... när släppte Du Dina skulder?!

Mvh Nisse
Ja det låter knepigt, jag plockade bort mina medgivanden och det är ingen som ”bara” upprättat nytt...Ring dem o säg till dem att de får skicka skulden till Kfm..

Du kan också kontakta banken och återkalla ditt medgivande. Det borde leda till att NC inte kan återaktivera det utan nytt medgivande. Men vem vet?

Att någon lägger upp autogiron utan medgivande låter allvarligt. Jag skulle prata med bankgirocentralen, dom kan nog gå in och spärra så bolaget överhuvudtaget inte får använda sig av autogiron

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp