Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur mår ni?

Samma mål här, hålla allting flytande till skatten och betala bort sms-lånen då. Har slutat plockat ut på krediterna nu, månadskostnaderna kommer aldrig minska annars men det är fruktansvärt tärande psykisk, sedan har jag fått nå fnatt och vill bara lägga alla pengar
på hög..

Bra med skatt! Kämpa på!

Hej
Jag skriver det här för att ja inte kan tänka helt klart..Jag har massa lån..skrivit de på en annan tråd med..Jag blir ignorerad på mitt jobb hela tiden av arbetsledare ..Idag sa ja ifrån framför alla på ett möte...jag vet inte om jag klarar av det här mer. Jag har blivit fysisk mobbad hela mitt liv. .Men det här tysta utfrysningen kan jag inte försvara mig mot..inget som syns bara jag som känner det arbetledaren bad om ursäkt men vad är meningen man har redan bevisat att det är något fel på mig ..Allt det här plus mina skulder fick mig idag som många dagar komma hem och dricka några öl ..stå i badrummet med ett rep hängandes runt halsen för att bara avsluta allt..Idag vågade jag inte pga man inte vill såra familjen. .Men jag vet att det kommer en dag då jag bara avslutar det..så mår jag idag. Ville bara skriva av mig

Hej
Jag skriver det här för att ja inte kan tänka helt klart..Jag har massa lån..skrivit de på en annan tråd med..Jag blir ignorerad på mitt jobb hela tiden av arbetsledare ..Idag sa ja ifrån framför alla på ett möte...jag vet inte om jag klarar av det här mer. Jag har blivit fysisk mobbad hela mitt liv. .Men det här tysta utfrysningen kan jag inte försvara mig mot..inget som syns bara jag som känner det arbetledaren bad om ursäkt men vad är meningen man har redan bevisat att det är något fel på mig ..Allt det här plus mina skulder fick mig idag som många dagar komma hem och dricka några öl ..stå i badrummet med ett rep hängandes runt halsen för att bara avsluta allt..Idag vågade jag inte pga man inte vill såra familjen. .Men jag vet att det kommer en dag då jag bara avslutar det..så mår jag idag. Ville bara skriva av mig

Nej! Sök hjälp istället, snälla. Gå till psykakuten eller prata med någon i familjen.
Jag kanske kastar sten i glashus, ville själv avsluta allt igår och än mer idag men fan vi måste kämpa! Vi är värda mer än alla pengar i världen och idioter på arbetsplatsen!

Hoppas det! Jag åker på kvarskatt :(
Ja vet faktiskt in te helt säkert hur det blir men har ju mycke ränteavdrag , tänker inte ta bort nått , behöver pengarna desperat
hde skattereduktion i 4 månader men tog bort det sedan och har sedan betalt extraskatt då jag genom extrajobb kom upp i lite för höga summer
ja vilket jädrans ekorrhjul det är
Men tigerkatten007: Jag hoppas av hela mitt hjärta att det ordnar sig för dig med/Kram

Hej

Kära Gina! Så ledsen jag blir över att läsa hur dåligt du mår. Och det är verkligen inte rätt av dina kollegor och chef att behandla dig illa. Du förtjänar att få må bra, glöm inte det. När man mår så dåligt att man känner att livet inte är värt att leva kan man behöva hjälp av någon utifrån. Har du någon samtalskontakt eller läkare som du har förtroende för? Om inte, tycker jag att du direkt imorgonbitti ska ringa till din vårdcentral och förklara hur illa du mår. Även om det inte känns så nu så går det att få hjälp att må bättre, jag lovar! Om dina tankar på att avsluta ditt liv just nu finns kvar, rekommenderar jag att du åker till psykakuten redan inatt. Var rädd om dig! Stor kram

Hej
Jag gick inte till psykakuten..kanske borde gjort det..Jag är på väg till jobbet nu..Jag har inte råd att vara sjuk .då kommer hela min ekonomi att rasa...och blir ännu mer nere....tragiskt

Samma här. Skulle behöva vara hemma för att inte bryta ihop men kan verkligen inte. Systemet har krossat mig.

Hej
Jag gick inte till psykakuten..kanske borde gjort det..Jag är på väg till jobbet nu..Jag har inte råd att vara sjuk .då kommer hela min ekonomi att rasa...och blir ännu mer nere....tragiskt
Samma här. Skulle behöva vara hemma för att inte bryta ihop men kan verkligen inte. Systemet har krossat mig.

Ja, det är hemskt! Att man inte ska kunna sjukskriva sig pga att man inte har råd, fast kroppen och hjärnan skriker efter vila. Har ni möjligtvis någon semester eller flex som ni kan ta ut ett par dagar? Bara så att ni får vila från jobbet en stund.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp