Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur många uc förfrågningar har ni som lånat/höjt lånet hos good Cash?

Har ett lån där på 15 tusen...såg nu att man kan höja sitt lån till 50 tusen. Jag har 2 månader kvar innan jag kan ansöka om en höjning men dom tar uc på en o just nu har jag 23 förfrågningar:/ vet inte om man vågar chansa ifall man blir nekad?? Hur många förfrågningar hade ni?? Skulle jag bli beviljad en höjning så skulle de betyda massor....ja skulle kunna betala bort alla mina avbetalnings planer och inkasso grejer:/

Har ett lån där på 15 tusen...såg nu att man kan höja sitt lån till 50 tusen. Jag har 2 månader kvar innan jag kan ansöka om en höjning men dom tar uc på en o just nu har jag 23 förfrågningar:/ vet inte om man vågar chansa ifall man blir nekad?? Hur många förfrågningar hade ni?? Skulle jag bli beviljad en höjning så skulle de betyda massor....ja skulle kunna betala bort alla mina avbetalnings planer och inkasso grejer:/

Du får max ha 9 förfrågningar dom senaste 6 månaderna.

Jag hade Goodcash ett tag. Det jag upplevde märkligt var att man inte hade någon anning hur mycket eller snarare lite skulden minskade varje månad. Pengarna drogs bara via autogiro. Ville jag veta saldo fick jag maila.

Till mig svarar dom att man går ha max 29 förfrågningar

Max 29 ff för att höja lån eller för att ansöka om lån där?

Det är väl bara att prova men kanske du ska fråga på 35000 el 40000:- Du kanske inte behöver låna på dig 35000:- till?

Blir o höja lånet 15 tusen ca...ska räkna ihop allt små skit jag har så man kan baka ihop de..vill så gärna bli av med det.

Vadå 29 förfrågningar max elr att man inte får samlat på sig mer än 9st under 6 månader?

Ja de e drygt att dom inte har nåt på sin sida så man kan logga in o se hur mkt man har kvar på sin skuld...så man har lite koll.

Nån som vet om dom kontaktar kronofogden o kollar om man har betalnings föreläggande? Elr om man haft de senaste tiden??

Jag hade 24 förfrågningar inkomst 420000kr o ganska högt underskott ligger på svag i kreditvärdighet inga anmärkningar eller skuldsaldo hos kronofogden och blev beviljad 30000kr efter manuell prövning vet inte om dom kollade kronofogden då om skulder låg men nått kollar dom vid manuell prövning fick besked samma dag

Jag hade 14 förfrågningar och 8 anmärkningar och blev beviljad 30000 kr i april i år. Inkomst 420 tkr . Alla anmärkningar var dock äldre försvinner i år utom en i jan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp