Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur många påminnelser får man från Vivus?

Jag har ett lån hos dom som för några dagar sedan bara skulle ha betalats. Jag tänker betala hela summan på tisdag eller onsdag. Har nu fått den första påminnelsen.

Så jag undrar om någon vet hur många påminnelser dom skickar och hur lång tid. Vill inte att det ska skickas till inkasso liksom, det är inte meningen.

Skulle såklart kunna betala en förlängning på 7 dagar. Men tycker deras förlängningar vid högre belopp är löjligt dyra.

Jag har ett lån hos dom som för några dagar sedan bara skulle ha betalats. Jag tänker betala hela summan på tisdag eller onsdag. Har nu fått den första påminnelsen.

Så jag undrar om någon vet hur många påminnelser dom skickar och hur lång tid. Vill inte att det ska skickas till inkasso liksom, det är inte meningen.

Skulle såklart kunna betala en förlängning på 7 dagar. Men tycker deras förlängningar vid högre belopp är löjligt dyra.

Tja.
Maila dem o skriv att du kommer fullbetala på tisdag.
Så noterar dom det. Skönt för dem o veta.
Så har jag gjort flera ggr :)

Jag är 4 dagar sen med mitt vivuslån. Nu ringer de dagligen och smsar att jag är sen. Så på har dom aldrig varit förut.

Jag är 4 dagar sen med mitt vivuslån. Nu ringer de dagligen och smsar att jag är sen. Så på har dom aldrig varit förut.

Mhm. Jag trodde det skulle dröja några dagar till faktiskt och att jag i lugn och ro kunde betala på tisdag-onsdag. Men nu har man fått en påminnelse och vill ju inte att det ska gå till inkasso, för jag vill ju kunna låna om en del av pengarna såklart.

Tja.
Maila dem o skriv att du kommer fullbetala på tisdag.
Så noterar dom det. Skönt för dem o veta.
Så har jag gjort flera ggr :)

Tack för svaret. Jo, kanske får göra så. Väntar nog till imorgon iaf och gör det då, eller i helgen. I helgen kan jag ju omöjligt betala ändå så då bör dom knappast göra något.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp