Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur många missade betalningar innan skuldsaneringen riskeras?

Det är mitt första år med sanering, kommer ligga 2 betalningar back max om jag inte kan lösa det innan 26 mars när utbetalningen sker till borgenärerna..som jag förstått det krävs det minst 3 missade betalningar för att omprövning ska vara aktuell

ja men de förstår jag, men för att man ska få skuldsaneringen upphävd krävs det 3 missade betalningar , min fråga är om någon legat efter med betalningar när borgenärerna fått sin utbetalning..
Du hade juni samt nu i dec då du slapp betala in,knas att ligga efter 2 betalningar,antigen får du tänka om,sluta spela/slösa lr låna i onödan lr så omprövar du om det nu inte går runt,får man fråga hur mkt du har i betalplan?

Du hade juni samt nu i dec då du slapp betala in,knas att ligga efter 2 betalningar,antigen får du tänka om,sluta spela/slösa lr låna i onödan lr så omprövar du om det nu inte går runt,får man fråga hur mkt du har i betalp

Du hade juni samt nu i dec då du slapp betala in,knas att ligga efter 2 betalningar,antigen får du tänka om,sluta spela/slösa lr låna i onödan lr så omprövar du om det nu inte går runt,får man fråga hur mkt du har i betalplan?
Det har inte med något utav det att göra utan det kom till en oväntad utgift som jag inte kan ompröva, vet att man ska prioritera skusan men tyvärr gick detta före har betalplan på 7000, ska försöka lösa det men hoppas att 2 missade inte ställer till det ..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp