Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur många missade betalningar innan skuldsaneringen riskeras?

kronofogden meddelar borgenärer dec,mars,juni,sep .. undrar fall dom kollar hur många betalningar man ligger efter när det är dags för meddelande till borgenärerna...troligtvis hade du då betalat ikapp augusti september , det står i deras brev till borgenäer ( Obs vi vet ej vid detta brevs utskick fall skulden är betald) något i den stilen

Någon som har varit sen med betalningar när borgenärerna fått sin årliga utbetalning? tacksam för svar då jag kommer ligga efter med 2 st pga privata skäl

Någon som har varit sen med betalningar när borgenärerna fått sin årliga utbetalning? tacksam för svar då jag kommer ligga efter med 2 st pga privata skäl

Vad tänkte du på?

Då lär dom ju definitivt bli varse för dom har fått betalplanen och om dom ska få X kronor men få Y så kommer dom ju se att det fattas pengar.

Oavsett om KFM meddelar dom eller inte :(

Vad tänkte du på?

Då lär dom ju definitivt bli varse för dom har fått betalplanen och om dom ska få X kronor men få Y så kommer dom ju se att det fattas pengar.

Oavsett om KFM meddelar dom eller inte :(
Jo det förstår jag, vill mest bara veta vad påföljderna blir typ, planerar att betala ikapp med skatteåterbäringen i april.. har utbetalning till borgenärerna nu i mars , undrar fall någon varit sen med betalningar när borgenärerna fått utbetalt och fall det även då gäller med "minst 3 missade för omprövning ska vara aktuell"

Någon som legat efter/haft missade inbetalningar när borgenärerna fått sin årliga utbetalning? tacksam för svar!

Någon som legat efter/haft missade inbetalningar när borgenärerna fått sin årliga utbetalning? tacksam för svar!
Finns risk att dom förlänger/avbryter saneringen ifall det upprepas sen innan. Första gången du ligger efter?

Finns risk att dom förlänger/avbryter saneringen ifall det upprepas sen innan. Första gången du ligger efter?
Det är mitt första år med sanering, kommer ligga 2 betalningar back max om jag inte kan lösa det innan 26 mars när utbetalningen sker till borgenärerna..som jag förstått det krävs det minst 3 missade betalningar för att omprövning ska vara aktuell

Det är mitt första år med sanering, kommer ligga 2 betalningar back max om jag inte kan lösa det innan 26 mars när utbetalningen sker till borgenärerna..som jag förstått det krävs det minst 3 missade betalningar för att omprövning ska vara aktuell
Borgenärerna kan skicka in ompröving när dem vill behöver inte vara 3 betalningar efter

Borgenärerna kan skicka in ompröving när dem vill behöver inte vara 3 betalningar efter
ja men de förstår jag, men för att man ska få skuldsaneringen upphävd krävs det 3 missade betalningar , min fråga är om någon legat efter med betalningar när borgenärerna fått sin utbetalning..

ja men de förstår jag, men för att man ska få skuldsaneringen upphävd krävs det 3 missade betalningar , min fråga är om någon legat efter med betalningar när borgenärerna fått sin utbetalning..
Säkert många som gjort men det som händer är ju bara att antingen begär dem omprövning eller inte finns inte mer alternativ.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp