Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur många missade betalningar innan skuldsaneringen riskeras?

Följer upp detta lite då det varit oklarheter kring om borgenärer får veta nu i december om man är sen med EN betalning. Jag är sen sedan oktober (enbart en betalning) och info till borgenärer borde alltså komma nu i december. Än så länge ingen info till borgenärer (jag har anhörig som borgenär). Men kanske kommer i dagarna.

Någon annan som också är sen?

Följer upp detta lite då det varit oklarheter kring om borgenärer får veta nu i december om man är sen med EN betalning. Jag är sen sedan oktober (enbart en betalning) och info till borgenärer borde alltså komma nu i december. Än så länge ingen info till borgenärer (jag har anhörig som borgenär). Men kanske kommer i dagarna.

Mina borgenärer blev informerade igår om att jag har betalt för lite. Står oktober månad, ej betalat enlig plan och summa. Skulle ha betalat 6000 men har betalat 2000.

Mina borgenärer blev informerade igår om att jag har betalt för lite. Står oktober månad, ej betalat enlig plan och summa. Skulle ha betalat 6000 men har betalat 2000.

Vad du sen med 1, 2 eller 3 månader då?

När du betalade in i november så är du ju inte länge sen med oktobers betalning utan nu är du ju sen med novembers betalning, 18 dagar sen.

När du betalade in i november så är du ju inte länge sen med oktobers betalning utan nu är du ju sen med novembers betalning, 18 dagar sen.

Precis. Stämmer bra. Är sen med enbart novembers nu o undrar om borgenärer även får info pga en sen betalning.

Jag har tidigare vid 2 olika tillfällen alltid bara varit sen med En betalning och då har borgenärer aldrig fått info. Men vissa har sagt att borgenärer även får info vid En sen betalning så därav min fråga.

Ligger efter med 2. Denna gången fick borgenärer se att ja e sen med 1st fast det ska vara 2st ja är efter med.

Vad du sen med 1, 2 eller 3 månader då?
Hade inte betalat hela augusti, betalade sedan in lite i september. Betalade det jag kunde varje månad fram till slutet på december när jag betalade ikapp. Det visade bara ”oktober” månad som att det fattades ett belopp. Inget annat. Även om jag inte var i fas i november.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp