Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur många missade betalningar innan skuldsaneringen riskeras?

Jadu,försöker skrapa ihop men borde bli den här veckan,när kommer påminnelse?

Jag är helt i fas äntligen med min men i augusti betalade jag inte alls och jag fick min påminnelse ungefär runt den 20:e september.

Jag är helt i fas äntligen med min men i augusti betalade jag inte alls och jag fick min påminnelse ungefär runt den 20:e september.
Är nojig att nån borgenär sätter käppar å omprövar lr häver saneringen,borde ej vara så lätt att avbryta men ändå

Är nojig att nån borgenär sätter käppar å omprövar lr häver saneringen,borde ej vara så lätt att avbryta men ändå
Man ska ligger fler än 3 betalningar efter för att omprövning ens ska vara aktuell...sagts flera gånger i många trådar:) ,gäller för dom flesta banker också, fler än 3 missade sägs lånet upp

Blev din anhörig informerat av KF att du låg efter en månad?

Mina borgenärer får sina pengar i april om det nu spelar någon roll...

Tycker ändå det är oroväckande att flera här skrivit att deras borgenärer blev meddelade vid EN MÅNAD missad betalning. Och alla i september verkar det som.

Tycker ändå det är oroväckande att flera här skrivit att deras borgenärer blev meddelade vid EN MÅNAD missad betalning. Och alla i september verkar det som.
Jag tror att det isf ska handla om väsentliga missar och inte enstaka missar... Ibland blir det lite onödig skrämsel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp