- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 93
- Poäng
- 256
Jadu,försöker skrapa ihop men borde bli den här veckan,när kommer påminnelse?Du är ju sen en dag bara än så länge...
När betalar du den?
Jadu,försöker skrapa ihop men borde bli den här veckan,när kommer påminnelse?Du är ju sen en dag bara än så länge...
När betalar du den?
Jadu,försöker skrapa ihop men borde bli den här veckan,när kommer påminnelse?
Är nojig att nån borgenär sätter käppar å omprövar lr häver saneringen,borde ej vara så lätt att avbryta men ändåJag är helt i fas äntligen med min men i augusti betalade jag inte alls och jag fick min påminnelse ungefär runt den 20:e september.
Man ska ligger fler än 3 betalningar efter för att omprövning ens ska vara aktuell...sagts flera gånger i många trådarÄr nojig att nån borgenär sätter käppar å omprövar lr häver saneringen,borde ej vara så lätt att avbryta men ändå
,gäller för dom flesta banker också, fler än 3 missade sägs lånet upp16-17 typJadu,försöker skrapa ihop men borde bli den här veckan,när kommer påminnelse?
Jag är helt i fas äntligen med min men i augusti betalade jag inte alls och jag fick min påminnelse ungefär runt den 20:e september.
Blev din anhörig informerat av KF att du låg efter en månad?

Jag tror att det isf ska handla om väsentliga missar och inte enstaka missar... Ibland blir det lite onödig skrämsel.Tycker ändå det är oroväckande att flera här skrivit att deras borgenärer blev meddelade vid EN MÅNAD missad betalning. Och alla i september verkar det som.