Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur många missade betalningar innan skuldsaneringen riskeras?

Men hur funkar det räcker med att man ska vara sen 1 dag för att det ska räknas som en månad eller hur funkar det?
Var sen i augusti betalningen och brevet var daterat 10 september så hade jag betalat innan dess antar jag att det inte hade skickats. Betalade direkt när han fick brevet och skrev till mig för lyckades få ihop pengarna.

Var sen i augusti betalningen och brevet var daterat 10 september så hade jag betalat innan dess antar jag att det inte hade skickats. Betalade direkt när han fick brevet och skrev till mig för lyckades få ihop pengarna.

Men då är det nog för det jag skrev, att alla borgenärer meddelas mars juni sep dec. Oavsett hur mycket o hur länge man är sen. Trots du inte ens var sen en månad. Då ska man helt enkelt undvika att vara sen innan de månaderna.

Jag är sen med augusti också. Har inte betalat in den så misstänker då att mina borgenärer meddelas den här eller nästa vecka. Men har också en nära anhörig som borgenär så ska fråga.

Hakar på denna tråd. Jag är sen med betalningen från augusti som jag inte kunde betala pga diverse anledningar men tänker betala ikapp nu den 25 september så jag ligger i fas igen, jag har inte fått en påminnelse ännu. Har det meddelats mina borgenärer om utebliven betalning??

Jag hade samma problem förra året och låg då efter en mpnad från september till december och då fick jag påminnelse varje månad och jag betalade in i december då jag kom i fas.

Är sjukt orolig nu att något ska hända med min saneringen

Hakar på denna tråd. Jag är sen med betalningen från augusti som jag inte kunde betala pga diverse anledningar men tänker betala ikapp nu den 25 september så jag ligger i fas igen, jag har inte fått en påminnelse ännu. Har det meddelats mina borgenärer om utebliven betalning??

Jag hade samma problem förra året och låg då efter en mpnad från september till december och då fick jag påminnelse varje månad och jag betalade in i december då jag kom i fas.

Är sjukt orolig nu att något ska hända med min saneringen
Du behöver inte va orolig för en missad. I brevet till borgenärer står det hur mycket och när man missat den. Inget om att de får söka upphävning lr liknade. Det gäller fortfarande 3-5 missade betalningar. Maila en borgenär lr fogd om du e intresserad av att veta.

3-5 missade betalningar efter varandra eller kan KFM besluta sig för att förlänga betalplanen om man släpat 1 år tex med en betalning?

3-5 missade betalningar efter varandra eller kan KFM besluta sig för att förlänga betalplanen om man släpat 1 år tex med en betalning?
Inte en aning men, Ligga back med 3-5 betalningar. De kan också gå in vid 2st och gå igenom varför man ligger efter, ett bra argument vill de veta varför man e back. Vad de sa till mig iaf. Men det var väldigt sällsynt att de gjorde.

Har en polare som släppat efter med 2 betalningar i minst 1 år, han hade en betalplan på 3.5 år , den avslutades i Juni/juli och då låg han fortfarande efter med dom 2 betalningarna, dock har någon tidigare skrivit på forumet att borgenärena kan besluta att kronofogden ska driva in dom, man blir inte av med skulsaneringen eller att den hävs för endast 2-3 betalningar men borgenärena kan ansöka om verkställighet/indrivning om det blir i form av löneutmättning vet jag inte, ska tilläggas att han betalade 17.500 ish varje månad.

Inte en aning men, Ligga back med 3-5 betalningar. De kan också gå in vid 2st och gå igenom varför man ligger efter, ett bra argument vill de veta varför man e back. Vad de sa till mig iaf. Men det var väldigt sällsynt att de gjorde.
Borgenärerna som söker upphävning inte kfm? Är nojig då ja precis ligger efter med sep betalningen

Borgenärerna som söker upphävning inte kfm? Är nojig då ja precis ligger efter med sep betalningen

Du är ju sen en dag bara än så länge...

När betalar du den?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp