Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur många gånger ska man blir Nekad Skuldsanering tills man får skuldsanering?

Min man tjänar inte lika mycket som förut längre . Hans grundlönen ligger på 30k . Han vet att jag har skulder via kronofogden men har inte vågat berättat hur mycket :( mår inte så bra ändå kämpa på går till jobbet för kunna betala av skulderna . Men det känns som skulderna ökar varje dag . Om några år har jag 1,2miljon . Dags läget ligger skulden på 713 000 kr . Fick du beviljat skuldsanering efter 4 år ?
Då överklagar du och visar att skulderna ökar istället för att minska trots löneutmätning.

Har du fått inledande eller fick du direkt avslag på ansökan? Jag har högre lön än du och prognosen är 2030. Fick inledande igår men det innebär inte att jag kommer få skuldsanering.

Har du fått inledande eller fick du direkt avslag på ansökan? Jag har högre lön än du och prognosen är 2030. Fick inledande igår men det innebär inte att jag kommer få skuldsanering.
Hur gamla var dina skulder? När tog du senaste lånet?

Mina senaste lån var från sommar 2022. De flesta skulder är 2020-22
Vafan, jag har exakt samma förutsättningar. Men blev rånekad. 2 gånger om dessutom. Dessutom har jag 1.2 mille i skulder, inga för spel

Är du helt säker på att det inte är prognos att du har betalat klart 2033? Tänker att det borde vara rimligt med den skulden du har. Annars är det ju verkligen galet att du inte blir beviljad för att du anses kunna betala av, om du betalat i 6 år redan och man bedömer att om ytterligare 10 år är skulden bara ännu högre?

Vafan, jag har exakt samma förutsättningar. Men blev rånekad. 2 gånger om dessutom. Dessutom har jag 1.2 mille i skulder, inga för spel

Hur uppkom dina skulder? Har du också skulder som uppstod i närtid?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp