Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur lång tid med löneutmätning innan skuldsanering

Jag fick inledande skuldsanering innan min löneutmätning hann komma igång.
Extremt långsam handläggning som medförde att en skuldsanering kom igång innan löneutmätning.

Jag fick inledande skuldsanering innan min löneutmätning hann komma igång.
Extremt långsam handläggning som medförde att en skuldsanering kom igång innan löneutmätning.
Hur lång tid tog det för inledande skuldsanering efter att du har ansökt skuldsanering?

Jag fick också inledande skuldsanering innan min löneutmätning drog igång. Sökte skuldsanering när det var bara 3 månaders väntetid innan besked kom om att jag fick inledande.
Släppte i juni och besked i augusti och ingenting hamnade hos KFM, vissa inte ens hos inkasso.

Jag fick också inledande skuldsanering innan min löneutmätning drog igång. Sökte skuldsanering när det var bara 3 månaders väntetid innan besked kom om att jag fick inledande.
Släppte i juni och besked i augusti och ingenting hamnade hos KFM, vissa inte ens hos inkasso.
Vilket år sökte du ?
Det var mycket snabbt faktiskt!

Både jag o maken hann få löneutm innan inledande skuldsanering. Vi började släppa våra skulder hösten-16. Ansökte om skuldsanering nov-16. Första samtalet m skusan feb-17 o inledande maj-17.
Vi hade nog löneutmätning åtminstone 5 månader innan inledande. Snabb handläggning i den frågan då iaf. Men å andra sidan försökte vi inte heller dra ut på att svara på delgivningar (inte medvetet iaf) o skickade in inkomstredovinsningarna typ direkt.

Och hon visste allt innan ni blev ihop?Du berättade?
Nej, det tog flera år innan jag berättade. Skämdes som ett djur när jag till slut inte orkade mörka längre. Jobbigt men nödvändigt.
Men med facit i hand: Det var bland det bästa jag gjort!
Och sedan hjälpte hon mig att få loss tummen att söka skusan.
Så nu kör vi med öppna kort om ekonomin och kan planera större inköp och semestrar på ett betydligt mognare sätt.

Hos mig var det tyvärr tvärtom.
Tråkigt att höra!

Nej, det tog flera år innan jag berättade. Skämdes som ett djur när jag till slut inte orkade mörka längre. Jobbigt men nödvändigt.
Men med facit i hand: Det var bland det bästa jag gjort!
Och sedan hjälpte hon mig att få loss tummen att söka skusan.
Så nu kör vi med öppna kort om ekonomin och kan planera större inköp och semestrar på ett betydligt mognare sätt.

Tråkigt att höra!
Du borde vara medveten om vilken person har du bredvid dig, tror inte det är så vanligt.
Lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp