Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur länge tror ni jag klarar mig innan utmätning börjar?

Helt upp till inkassobolagen när det ska gå till verkställande. Så inget konstigt att vissa får utmätning månaden efter och andra mååååååånga månader efter. Vissa bolag har automatisk verkställande andra manuella.

Mig har det tagit 6 månader min första skuld att betala gick ut 5 maj ej fort mina papper ännu för utmätning ännu tar tid.
Då måste någon kryssat bort något av misstag

Ursäkta om jag snor tråden lite här, men hur lång tid tar det från det att inkasso bolagen ansöker till KFM tills att jag får löneutmätning? Är hos inkasso sedan förra månaden och hoppas på att få behålla denna månadens lön innan det är dags att slanta, hittils har jag inte fått något hem från KFM @Lasseman

Ursäkta om jag snor tråden lite här, men hur lång tid tar det från det att inkasso bolagen ansöker till KFM tills att jag får löneutmätning? Är hos inkasso sedan förra månaden och hoppas på att få behålla denna månadens lön innan det är dags att slanta, hittils har jag inte fått något hem från KFM @Lasseman
Från första brev från kfm kan det i teorin bli löneutmätning på en månad ungefär. Mer realistiskt 2-4 månader.

Snor den här tråden. Har släppt allt till KFM och förelägganden har börjat trilla in. Det första kom nu den 18/10 och sedan har det trillat in två till efter det. Har ännu inte fått några utslag och skulder att betala. När tror ni rimligen att det kan bli tal om utmätning av min lön?

Snor den här tråden. Har släppt allt till KFM och förelägganden har börjat trilla in. Det första kom nu den 18/10 och sedan har det trillat in två till efter det. Har ännu inte fått några utslag och skulder att betala. När tror ni rimligen att det kan bli tal om utmätning av min lön?
När släppte du allt?

Slutade att betala på de flesta av min lån för 3-4 månader och efter det har det trillat in flera inkassokrav som nu alltså hamnat hos KFM.
Ok! Fick samtal idag från inkasso. Och har till 29e nov på mig ”LOWELL” annars går de till KFM. Så gissningsvis dras de i december :(

Såvida de inte tar 2 månader för KFM gissningsvis. Jobbat arslet av mig denna månad och förra så blir 2 fin-fina löner annars man kan spara undan innan utmätning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp