Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur länge ska man orka

Har nu haft löneutmätning i över 6 år betalar just nu 9600:- i månaden skulden är på 327000:- jag tycker det aldrig minskar
Enligt KFM är min skuld färdig betald 2030 om
6 år känns helt hopplöst när det minskar så långsamt. Jag får inte skuldsanering så det är ingen idé.
Får tillbaka 24000:- på skatten så skulden minskar lite med det.
Men hur orkar ni andra...hålla uppe hoppet
Har någon lyckas få en avbetalningsplan med dom man har skulder till utan att behöva ha kronofogden på sig

Har nu haft löneutmätning i över 6 år betalar just nu 9600:- i månaden skulden är på 327000:- jag tycker det aldrig minskar
6 år känns helt hopplöst när det minskar så långsamt. Jag får inte skuldsanering så det är ingen idé.
Har någon lyckas få en avbetalningsplan med dom man har skulder till utan att behöva ha kronofogden på sig
Jag precis som dig mår själv inte så bra men fortsätter går till jobbet för kunna betala av skulden har inte ens frånvaro på 6 år . Har fått avslag från skuldsanering 2021 och har haft löneutmätning från 2017 . Har skuld 750 000 kr hopplöst ingen framtid går inte framåt . Du får hålla ut snart är betalar du av den

6 år tills skuldfri klarar du, sanering är ju 5 år så då är det bättre att inte ha sanering för nu kan du betala in extra när det finns möjlighet och göra det till ännu kortare tid.
Med tanke på att totala skulden inte är så stor så borde det kunna gå att fixa avbetalningsplan så dem drar tillbaka det.

Hur snabbt kan man få avbetalningsplan med de man har skulder till?

Sjukt system.Du betalar nästan 120000kr *6 =720000kr på en skuld 327000kr.Nästan MC gäng Räntor

Jag precis som dig mår själv inte så bra men fortsätter går till jobbet för kunna betala av skulden har inte ens frånvaro på 6 år . Har fått avslag från skuldsanering 2021 och har haft löneutmätning från 2017 . Har skuld 750 000 kr hopplöst ingen framtid går inte framåt . Du får hålla ut snart är betalar du av den
Varför fick du avslag? Utmätning i 8 år och en skuld på 750. Tycker du bör kunna få sanering...

Sjukt system.Du betalar nästan 120000kr *6 =720000kr på en skuld 327000kr.Nästan MC gäng Räntor
Har du några högkostnadskrediter så ska räntor och avgifter aldrig bli mer än 100% av skulden. Nu kanske du bara har vanliga lån och då gäller det inte tyvärr.

Går det inte att förhandla fram en fryst ränta och bara betala av mot kapitalskuld? Eller kan du få hjälp att få exempelvis ett nystartslån? Du kan ju bevisligen betala ett högt månadsbelopp och får du ett nystartslån är det ju bättre för dig att avbetalningen innebär lägre månadskostnad. Även en kostnad på ca 4500-5000kr är ju en enorm skillnad!

Skuldfinansiering på Svea?
Dom lånar om du har medsökande och då tar dom överallt.

Hur fördelar du skattepengarna mot skulderna?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp