Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur länge måste man förlänga innan VIVUS erbjuder avbetalningsplan??

Sitter o betalar ganska så dyr förlägninsavgift varje månad på mitt vivus lån nu. Någon som vet om dom på vivus ERBJUDER en avbetalningsplan självmant?? elr måste de gå typ ett år innan dom erbjuder avbetalningsplan? för vad jag hart om man frågar dom ang avbetaölningsplan så beviljar dom ej.

Sitter o betalar ganska så dyr förlägninsavgift varjesavbetalningenad på mitt vivus lån nu. Någon som vet om dom på vivus ERBJUDER en avbetalningsplan självmant?? elr måste de gå typ ett år innan dom erbjuder avbetalningsplan? för vad jag hart om man frågar dom ang avbetaölningsplan så beviljar dom ej.

Jag har haft avbet. 2 ggr hos Vivus. Första gången förlängde jag ett år, sen
kontaktade de mig för en avbetalningsplan
Andra gången förlängde jag 3 ggr innan jag själv ringde upp och bad om en avbetalningsplan och det var inga problem. Fick på 6 månader vid bägge tillfällena.

Stiger förlägnings avgiften mer o mer för varje månad??? denna gång betalade jag 1800kr i förlägnings avgift o månaden innan de 880kr...;( blir de högre o högre för varje gång??? :(

Brukar väll bara öka om man höjer det lånade beloppet

Är samma avgift beroende på antal veckor man förlänger.

Jo det är sant. Med det ökar ju bara om du höjer lånet. Annars ligger det kvar på samma summa

Ja så är det ju också givetvis. Beror både på hur stort lånet är och hur länge du förlänger :)

Sitter o betalar ganska så dyr förlägninsavgift varje månad på mitt vivus lån nu. Någon som vet om dom på vivus ERBJUDER en avbetalningsplan självmant?? elr måste de gå typ ett år innan dom erbjuder avbetalningsplan? för vad jag hart om man frågar dom ang avbetaölningsplan så beviljar dom ej.

Har aldrig haft problem med att få en avbetalningsplan trots att jag aldrig förlängt. Nu senast var de till o med vettigare än någonsin då jag fick på längre än 6 månader.

Stiger förlägnings avgiften mer o mer för varje månad??? denna gång betalade jag 1800kr i förlägnings avgift o månaden innan de 880kr...;( blir de högre o högre för varje gång??? :(

Det beror ju på hur mycket du lånat vanligtvis. Du har väl haft lån där tidigare som du blev av med? Trist om man hamnar där igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp