Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur länge har ni varit spärrade hos ferratum

Någon som varit spärrad på ferratum och sedan kunnat låna
Hur länge har ni varit spärrade

man är föralltid spärrad där tyvärr frågat dom nyss.

Livstidsspärr numera. Samma gäller hos Daypay.

Livstidsspärr numera. Samma gäller hos Daypay.
Daypay är ju helt idiot
Mig spärrade dom för att jag ansökte för många ggr ???att jag tog deras extralån typ som de erbjöd varje månad och att jag sökte om lån när autogiro blivit draget
Jag blev beviljad varje gång fram tills det bara helt plötsligt tog stopp
Har aldrig missat en betalning hos dessa

Daypay är ju helt idiot
Mig spärrade dom för att jag ansökte för många ggr ???att jag tog deras extralån typ som de erbjöd varje månad och att jag sökte om lån när autogiro blivit draget
Jag blev beviljad varje gång fram tills det bara helt plötsligt tog stopp
Har aldrig missat en betalning hos dessa
Nu tycker jag i och för sig att det är skönt men så sjuka . Varför bedriva sån verksamhet

Konstigt med daypay är att man bara får 1000:- åt gången fast man betalar korrekt...

Daypay är hemska jag är enig.

Hahaha ja deras metoder är ju finfina. Tex låna 4000 men blir endast beviljad 2000,sedan kommer ett erbjudande på 2000 till och slutligen 2000 igen.Så min fråga är att dom inte lånade ut 6000 kr på en och samma gång i stället?.När det gäller Daypay så tror jag att dom fick sluta upp med dom där utlåningarna gång på gång till trogna kunder.Läste att fler och fler blir nekade och även spärrade om det gick vidare till inkasso.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp