Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur länge bör man vänta innan man söker på nytt ?

jag undrar hur länge man bör vänta för att det inte ska bli problem vid ansökan hos låneförmedlare , gjorde en ansökan på advisa 18/3 men tog inget lån , om jag nu fått något hade de kommit med vid uppdateringen i april ? Eller måste jag vänta mer så banker inte tror jag fått något som inte syns än ?

jag undrar hur länge man bör vänta för att det inte ska bli problem vid ansökan hos låneförmedlare , gjorde en ansökan på advisa 18/3 men tog inget lån , om jag nu fått något hade de kommit med vid uppdateringen i april ? Eller måste jag vänta mer så banker inte tror jag fått något som inte syns än ?
Om du menar låneansökan som gjorde den 18/3 men ingen nappa pga din inkomst? Ifall din inkomst blivit avsevärt högre kan du ringa advisa och ändra så går de på samma uc förfrågan!

De kan ju inte gå på samma uc förfrågan om min inkomst blivit högre , men så är inte fallet , ville mest veta fall jag borde vänta mer eller fall man kan söka nu :)

Finns det någon som kan svara på detta ???? Sista ansökan gjordes hos advisa 18/3 och det togs inget lån då , har 1,5 % hos uc nu kan jag söka i morgon eller måste jag vänta ett tag till så bankerna ser att jag inte fått något den 18/3 eller hade det synts med uppdateringen i april ??

Du kan söka. Det optimala hade självklart varit att vänta kanske 3 månader minst men det går att söka nu med.

Tack för svar ! Tror ni jag kommer få något erbjudande om jag söker 100k?

inkomst 239.000
blanco 380.000
betyg 1,5%
förfrågningar 2st 1/3-20 och 18/3-20

fick 300k från avida finans 1/3 och 18/3 togs inget lån

Tack för svar ! Tror ni jag kommer få något erbjudande om jag söker 100k?

inkomst 239.000
blanco 380.000
betyg 1,5%
förfrågningar 2st 1/3-20 och 18/3-20
fick 300k från avida finans 1/3 och 18/3 togs inget lån
Om du sökte 18/3 sedan uppdaterades din uc med nya inkomsten i april! Då kan du ringa avida o säga hej jag gjorde en ansökan den 18/3 men jag skulle vilja ändra min ansökan till ett lägre belopp (100k) då blir det en ”ny” ansökan men med samma uc ff! Så har jag gjort det funkar galant! Advisa lendo m.fl tjänar på att du ska ta ett lån så de kommer funka tro mig!

Förlåt mig! Nu kom jag på mig själv att din ansökan är äldre 1 månad då funkar inte detta! Ber om ursäkt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp