Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur klarar ni vardagen med skuldsaldo och utmätning?

Jag har levt med skuldsaldo i 2 år och har drygt 2 år kvar tills jag är fri. Men att leva med skuldsaldo är inte lätt. Drygt 70% av min lön går till utmätning. Svårigheter och få lägenhet och jag vågar inte ens köp en bil. Jag har barn med dem bor inte hos mig pga att jag är inneboende hos en bekant. Är det möjligt för mig och ens och få en lägenhet med massa anm och skuldsaldo?
Man kämpar på, men i vissa stunder så går man in i en vägg och allt känns hopplöst.

Jag har levt med skuldsaldo i 2 år och har drygt 2 år kvar tills jag är fri. Men att leva med skuldsaldo är inte lätt. Drygt 70% av min lön går till utmätning. Svårigheter och få lägenhet och jag vågar inte ens köp en bil. Jag har barn med dem bor inte hos mig pga att jag är inneboende hos en bekant. Är det möjligt för mig och ens och få en lägenhet med massa anm och skuldsaldo?
Man kämpar på, men i vissa stunder så går man in i en vägg och allt känns hopplöst.
Väldigt olika på vart man bor men väldigt många lånar ut sålänge som man har en borgenär

Det är vad jag ser om dagarna inte några större problem att få lägenhet trots skuldsaldo mm.

Jag fick lägenhet med 18.000 i hyra utan att ens en upplysning togs. Märkligt kan jag tycka.
Har skuldsanering.

18.000:- i hyra? Jisses!!

Ja 130 kvadrat med havsutsikt i en storstad. Tycker det är värt varenda krona för att barnen inte ska växa upp i ett berikat område.
Skär hellre ner kostnaderna på allting annat i vardagen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp