Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan mitt uc betyg vara i botten?

Fast det bör väl hända något i betyget när anmärkningar försvinner och det finns 0 skuldsaldo och inga förfrågningar ? Säger inte att den bör gått ner mycket men nått bör väl hända oavsett om 9 anmärkningar är kvar?
Anmärkningar är det sämsta du kan ha.

Hej,

haft en del skulder hos kf sedan 1 år plus.
Utmätningsförsök som försvann för över ett år sedan, 9 anmärkningar kvar som försvinner inom kort MEN hur fasiken kan mitt uc betyg ligga på 71,2%?
jag har idag sedan över ett år tillbaka inga nya ff, 0kr i skuldsaldo, 0kr i lån och krediter, 0kr inkasso allt detta är borta sedan över ett år sedan så varför är det såhär?
Dina 9 anmärkningar kan aldrig ge dig 71.2% risk!!Det är något annat som spökar.Har haft själv många anmärkningar genom åren men inte så hög risk.Med typ 10 anmärkningar hade jag risk under 10%.Mest troligt om du kollar att det inte finns något blank ff från nån inkasso bolag den senaste året.Den kan bidra till så hög risk som du har.

Hade 72 % för ca 2-3 år sedan, utan anmärkningar, förstod aldrig vad det kunde bero på, antagligen en kombination av olika saker, lån, inkomst, ev nån blank ff (men tror inte att jag hade nån då).
Nu ligger jag på 6.6

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp