Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan jag tjäna 40-50.000 relativt snabbt

Jag trodde att tråden handlar om ”

Hur kan jag tjäna 40-50.000 relativt snabbt”​

Men helt plötsligt onödiga svar, som vanligt.

Hur som. Kan nån annan svåra på TSs frågan :thinking: ? Verkar intressant.
Ja nå jag svarar så gott jag kan men hittills har jag fått ett riktigt svar på min egentliga fråga

Det finns ju hur mycket distans jobb som helst på LinkedIn och Indeed..

Är du duktig på språk så kan ju både översättningsjobb, content writer osv vara en helt ok sidoinkomst. Jag körde copywriterjobb och använde faktureringstjänsten Gigger (fakturera utan företag) där dom tar hand om skatter osv.

Dom tar ut minst avgift för administrativa kostnader. Jag hade en timmpeng på 300kr/h innan skatter (så ca 150 efter skatter) och fick ihop mellan 3-5000kr/ månad.

Du behöver marknadsföra dig själv gentemot företag och eventuellt visa på arbetsprov, men har man en fot inne så kan det rulla på rätt bra. Fördelarna är ju såklart att det är distans, korta deadlines och när du använder tjänster som ex Gigger behöver du inte starta eget.

Senast ändrad:
Är själv i en sits där jag söker extra arbete för att fortare bli av med skulder.

Jag har skickat CV till Tradera och presenterat vem jag är med en önskan om deltid/timmar i deras chatt. Sökte ingen specifik tjänst utan anmälde mitt intresse igår - spontanansökan.

Jag googlar flera timmar i veckan på "lediga remote jobb". Hos Indeed kan du enkelt söka remote

Jag har en Gofundme där jag idag är uppe i 1700 kr.

Jag har hållit kurser inom familjen i släktforskning genom ABF vilket ger mig 600-1200 kr/mån

Har registrerat mig hos Gubbe.com

Googla "spontanansökan" så kan det komma upp träffar på företag som vill att man skickar en spontanansökan trots att de inte lagt ut något jobb.

Tagit bort kommentarer då dom ej är relevanta för min frågeställning.

Jag har pratat med min handläggare så vet vad som gäller:) söker nu tips på extra inkomst för att få bort privata skulder
Du söker alltså extra pengar varje månad?
Mitt tips är att höra med vänner/bekanta ifall dem behöver hjälp med flyttstäd/veckostäd/ mm.
Alltså att du jobbar svart. Då syns inte pengarna hos några myndigheter. Detta är ju inte olagligt eftersom alla typ gör det nångång. Annars så rekommenderar jag att du hoppar in och jobba xtra inom detaljhandel på helger, dem har dubbel ob på helgerna. Ger lite xtra pengar iaf. Hoppas detta hjälpte lite iaf.

Affiliate marketing, du kan göra mycket fina pengar där.
Lånforum använder sig av affiliate marketing också genom att varje lånebolag ni skriver i något inlägg så blir det en länk, den som tar lån via länken (Räcker att du klickar en gång på länken och dina cookies sparas) så får Lånforum en provision. Du kan bli medlem i någon plattform som erbjuder erbjudanden och ditt jobb är att sprida reklam bara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp