Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan jag tjäna 40-50.000 relativt snabbt

Du har ju haft sanering rätt länge som jag förstår och då har du ingen "egen" handläggare. Så begär någon borgenär omprövning så blir det inte "din" handl som avgör utan någon annan o denne kanske inte alls håller med.
Jag skulle nog väntat ut saneringen. Du har ju inte så lång tid kvar o de du har skulden till kan ju vara ok med att vänta. Har du pratat med den personen om detta?
Ahh ok! Ja det hade jag ingen aning om! Tack för infon! Jo det har jag men han behöver pengarna...egentligen är jag rent krasst inte skyldig han ett öre då han bott gratis hos mig i över 2 år, aldrig tagit ett öre av han till hyra eller underhåll eller liknande...däremot "låbat" till räkningar och mat som han då nu räknat till 45.000kr på 2 år...jag har själv betalat allt till barn, hus osv...och jag vill inte bråka för barnens skull...:/ jag vet att det är fel men ja...

Ahh ok! Ja det hade jag ingen aning om! Tack för infon! Jo det har jag men han behöver pengarna...egentligen är jag rent krasst inte skyldig han ett öre då han bott gratis hos mig i över 2 år, aldrig tagit ett öre av han till hyra eller underhåll eller liknande...däremot "låbat" till räkningar och mat som han då nu räknat till 45.000kr på 2 år...jag har själv betalat allt till barn, hus osv...och jag vill inte bråka för barnens skull...:/ jag vet att det är fel men ja...
Riskera inte din sanering bara. Säger det i all välmening.

Nä...visste faktiskt inte ens att det är olika handläggare nu:/ alltid fått prata med samma människa nämligen:/
Så är det. När en sanering vunnit laga kraft så har den handl man haft gjort sitt och framtida omprövningar kan hamna hos vem som helst

Du borde räkna ut vad han är skyldig för hyra och underhåll. Hoppas du inte fortfarande sponsrar detta.

Du borde räkna ut vad han är skyldig för hyra och underhåll. Hoppas du inte fortfarande sponsrar detta.
Räknat med pappa...133600kr min pappa (tackar gudarna för en så underbar pappa) visade han uträkningen då jag inte vågade....han sa " jag äger inte huset och står inte skriven där, varför ska jag betala ett skit? Vet ni hur mycket jag swishat henne?"

Pappa visade honom hans swishar till mig hans svar " ja hon har lånat det och jag behöver dom " så ruta 1 vill bara bli av med honom och jag vet att jag inte blir det fören jag betalat....och mina föräldrar har ingen möjlighet att hjälpa mig så tänkte om jag skaffar nått man kan göra hemifrån som genererar iaf nån 1000 lapp extra som jag kan betala direkt till honom varje månad...

Räknat med pappa...133600kr min pappa (tackar gudarna för en så underbar pappa) visade han uträkningen då jag inte vågade....han sa " jag äger inte huset och står inte skriven där, varför ska jag betala ett skit? Vet ni hur mycket jag swishat henne?"

Pappa visade honom hans swishar till mig hans svar " ja hon har lånat det och jag behöver dom " så ruta 1 vill bara bli av med honom och jag vet att jag inte blir det fören jag betalat....och mina föräldrar har ingen möjlighet att hjälpa mig så tänkte om jag skaffar nått man kan göra hemifrån som genererar iaf nån 1000 lapp extra som jag kan betala direkt till honom varje månad...
Tycker inte du ska betala ngt. Han bor väl inte kvar hos dig nu? Isåfall är det bara att säga att han får flytta ut direkt eller be han skriva på att han ska betala x antal tusen i hyra annars flytta direkt

Tycker inte du ska betala ngt. Han bor väl inte kvar hos dig nu? Isåfall är det bara att säga att han får flytta ut direkt eller be han skriva på att han ska betala x antal tusen i hyra annars flytta direkt
Nej, Då kommer jag aldrig bli av med honom och jag vet att det kommer bli hemskt...mest psykiskt för mig..." du har ju skrivit att du LÅNAR" INTE "DU SKA BETALA " ...knepigt och jag får ju skylla mig själv som använt ordet "låna" nu använder han precis det ordet emot mig...

Jag känner igen det här lite från ett förhållande jag hade för ganska många år sen. Jag levde på existensminimum, mitt ex, som då var strax under 30, bodde hos sina föräldrar och hade både jobb och sparpengar. Men när han var hos mig över helger eller veckor så bidrog han aldrig med nånting för mat eller annat, utan jag kunde möjligen få låna för att betala VÅRAT uppehälle. Det var ju såklart oftast han var hos mig eftersom han bodde med föräldrarna.

Har tyvärr inga bra tips på vad man kan jobba med hemifrån extra, men hoppas du hittar nåt som passar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp