Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur kan jag tjäna 40-50.000 relativt snabbt

Ensamstående med 5 barn, jobbar heltid, har skusan 17 mån kvar..(yey!:) ) , behöver dock få ihop ca 40-50k relativt snabbt för att betala av privata skulder som stressar sönder mig.

Detta gör jag redan

-Avslutat onödiga abbonemang
-Säljer allt jag kan och inte behöver
-Sett över matkostnader , försäkringar , odyl

Finns det nått jobb man kan göra hemifrån med veckovis betalning/månatlig betalning utan investering?

Andra tips mottages tacksamt!

Senast ändrad:
Ensamstående med 5 barn, jobbar heltid, har skusan 17 mån kvar..(yey!:) ) , behöver dock få ihop ca 40-50k relativt snabbt för att betala av privata skulder som stressar sönder mig.

Detta gör jag redan

-Avslutat onödiga abbonemang
-Säljer allt jag kan och inte behöver
-Sett över matkostnader , försäkringar , odyl

Finns det nått jobb man kan göra hemifrån med veckovis betalning/månatlig betalning på ca 9-10k/mån utan investering?

Andra tips mottages tacksamt!
Men hur tänkte du där ang så hög extra inkomst med 17 månader kvar på saneringen??

Med så hög extrainkomst lär du ju behöva ompröva skuldsaneringen ? Är det värt det?

Mina utgifter enbart boende, el, dagis och fritids avg, va/sopor, försäkringar och bränsle är på ca 18-20.000/mån , sen ska mat på det och resterande räkningar

Är du helt säker på att det är 10000:- i månaden som menas? Det låter oerhört mycket. Vad betalar du på skuldsaneringen idag?

Jo hon sa det 2500kr
Du har ju haft sanering rätt länge som jag förstår och då har du ingen "egen" handläggare. Så begär någon borgenär omprövning så blir det inte "din" handl som avgör utan någon annan o denne kanske inte alls håller med.
Jag skulle nog väntat ut saneringen. Du har ju inte så lång tid kvar o de du har skulden till kan ju vara ok med att vänta. Har du pratat med den personen om detta?

Tagit bort kommentarer då dom ej är relevanta för min frågeställning.

Jag har pratat med min handläggare så vet vad som gäller:) söker nu tips på extra inkomst för att få bort privata skulder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp