Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur kan jag få godkänd av klarna fast jag har kronan?

Om du sökt skuldsanering så är det kört. Och du är inte värd skuldsanering då du helt klart inte lärt dig vad ekonomiskt ansvar handlar om!
Vad snackar du om? Vadå inte värt? Förklara har du lärt dig eller? Så vi alla kan lära oss efter dig?

Vad snackar du om? Vadå inte värt? Förklara har du lärt dig eller? Så vi alla kan lära oss efter dig?
Du har lånat 150k trots att du har skulder. Detta gör att det inte är skäligt att ge dig skuldsanering.
Ja, jag är ganska övertygad och säker på detta.

Senast ändrad:
Du har lånat 150k trotts att du har skulder. Detta gör att det inte är skäligt att ge dig skuldsanering.
Ja, jag är ganska övertygad och säker på detta.
Jag fattar det och det jag menar här är att bankerna borde inte låta mig då jag har knass och de låter det bli ännu knasigare för mig? Hur kan de ens göra så? Jag förstår fortfarande inte hur det ens har gått igenom…..

Drabba dig vad menar du ? Det är väl klart som fn att det drabbar dig du valde å handla stå för ditt vansinnigt obegåvade val att skuldsätta dig mer!
Jag fattar att jag gjorde fel men ett missbruk är missbruk vad ska jag göra ? Men att de ens låter är ännu sjukare eller?

Jag fattar att jag gjorde fel men ett missbruk är missbruk vad ska jag göra ? Men att de ens låter är ännu sjukare eller?
Du ställer 2 olika frågor svarade på frågan om det drabbade dig. Sen nej det är väl klart att klarna inte skulle bevilja dig. Sen för att du är missbrukare så får du göra vad du vill? Eller vad menar du?

Om du fattar du har gjort fel, börja med att returnera allt skit du köpt så har du "sparat" in 150k+ ränta. Enda du kan göra just nu för göra någorlunda rätt.

Klarna är märkligt, jag kan inte ta ett skit via dom med en stabil inkomst och inga skulder eller skuldsaldo men har en anmärkning som är 2 år och 11 månader gammal. Anledningen är att jag har obetalda inkasso skulder fastän jag aldrig handlat på faktura eller nått via Klarna haha

Om du VET att du har ett missbruk då kan du även göra något åt det.
Det där är inte en okej inställning

Bättre du söker hjälp för ditt missbruk än att du lånar pengar för att du kan.
De sjukaste är inte att de lånar ut, det är att du trots att du ansökt om skuldsanering försöker låna mer pengar!

Du borde inte bli berättigad en skuldsanering då du inte är redo för en.

Hej!
har hamnat hos krononan sedan 6-8 månader tillbaka och nu i fredag behövde jag köpa en mobil via POWER och sökte då via klarna och blev godkänd med att betala den inom 30 dagar ? Sökte sen mer saker och fick allla godkända upp till 150 tusen kronor? Är det någon bugg eller hur kan det ens funka?
Någon som kan hjälpa här eller förklara för mig..

Ha en fin påsk
Fick själv en kredit på 45 000:- där när jag hade skulder på 1 mille och anmärkningar. Trodde inte det var sant. Slutade med att jag spelade bort det mesta av det och det ligger nu hos kfm tillsammans med allt annat. Dom får inte jättemycket från min löneutmätning

Om du har ett missbruk som inte är under kontroll så uppfyller du inte kraven för skuldsanering, det är ganska enkelt.

Sen är det helt bisarrt hur Klarna kan hålla på som de gör, jag har 1,8 miljoner hos KFM och har fortfarande åtminstone 50 000 kr i kreditvärdighet hos Klarna. Det är närmast kriminellt hur de möjliggör för människor i skiten att skuldsätta sig ännu mer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp