Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur kan jag få godkänd av klarna fast jag har kronan?

Hej!
har hamnat hos krononan sedan 6-8 månader tillbaka och nu i fredag behövde jag köpa en mobil via POWER och sökte då via klarna och blev godkänd med att betala den inom 30 dagar ? Sökte sen mer saker och fick allla godkända upp till 150 tusen kronor? Är det någon bugg eller hur kan det ens funka?
Någon som kan hjälpa här eller förklara för mig..

Ha en fin påsk

Men hur kan det gå igenom? Förstår mig inte på det? Är det något som borde hända eller? Hur kan de inte stoppa på grund av mina gamla obetalda fakturor hos de och att jag idag har hamnat hos kronan?

Därför att klarna är ett oerhört dåligt sköt företag.

150.000 på avbetalning med KFM - Helt otroligt att man får ha licens.

Något finansinspektionen bör ta en titt på. Detta kan ju inte under några omständigheter falla under ansvarsfull utlåning och följa reglerna för ordentlig kreditkontroll. Helt oacceptabelt hur man tillåts att skuldsätta folk.

150.000 på avbetalning med KFM - Helt otroligt att man får ha licens.

Något finansinspektionen bör ta en titt på. Detta kan ju inte under några omständigheter falla under ansvarsfull utlåning och följa reglerna för ordentlig kreditkontroll. Helt oacceptabelt hur man tillåts att skuldsätta folk.
Kan jag hamna i mer skiten för det eller kan de kräva tillbaka sakerna eller hur funkar det ens?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp