- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Tror nog inte det fungerar till en myndighet..Hej. Kan man föreslå ett ackord på ett av mina återkrav till CSN?
Tror nog inte det fungerar till en myndighet..Hej. Kan man föreslå ett ackord på ett av mina återkrav till CSN?
Tack för ett svar, Evilina.Tror nog inte det fungerar till en myndighet..
Hej. Kan man föreslå ett ackord på ett av mina återkrav till CSN?
Hej! Kanske ni vet om det går att förhandla gamla Träningsavgifter med SATS? Jag har inte uttnytjat tjänsten heller.
Det handlar om obetalda fakturor för en SATS-abonnemang i år 2016. Jag har uttnytjan en gratis träning och sedan blev det svår för mig att betala fakturor, då jag redan hade många andra skulder att hantera samtidigt. Inte minst, tappade jag intresset för att träna hellt.Förhandla går ju, sen om det går vägen vet man inte. är det väldigt gamla skulder så ökar chansen.
Slutligen blev de bluff fakturor. Jag tog utmaningen och gick igenom alla Sats-relaterade fakturor på Lowells hemsidan. Det var minst en grej som stämde inte med verkligheten.Förhandla går ju, sen om det går vägen vet man inte. är det väldigt gamla skulder så ökar chansen.
Så bra!Slutligen blev de bluff fakturor. Jag tog utmaningen och gick igenom alla Sats-relaterade fakturor på Lowells hemsidan. Det var minst en grej som stämde inte med verkligheten.
Idag, Sats återkom med en nyhet att de avsltudate mina ärenden. Hurrah!