Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur har era sambos reagerat när ni berättat eller upptäckte dom själva?
Som jag skrev förut. Hon förstod redan att det var något som jag inte hade berättat. Så när la alla kort på bordet. Så sa att hon hade bara väntat på att jag skulle säga något och att få blicka framåt istället. Det ända hon var orolig för var om hon skulle komma till krono. Så jag svarade att det var bara jag då jag står ensam på alla lån. Så nu sover jag som en stock på nätterna som jag inte har gjort på länge. Ärlighet varar längst. Hoppas att du har lika tur som jag. Förstående andra halva.
När ja träffade min sambo berättade ja hälften o han va snäll o låna ut 32 tusen så ja kunde lösa massa små krediter. Jag betalar te han varje månad. De han inte vet om är att jag har en kredit skuld till vivus som när som helst är hos kronofogden..
samt 3 avbetalnings planer på sms lån. Men jag hoppas ja får skatte pengarna nu nästa månad så ska jag betala bort sms lånen om ja nu får tillbaka så de räcker. Ena dagen vill ja berätta allt men samtidigt vågar ja inte;( är så rädd att han ska lämna mig. Vi har precis fått barn ihop o vi har de så bra o fint tesammans så skulle ja berätta detta så vette fan va som ska hända
Jag berättade. Första dygnen efteråt var fruktansvärda men inte för att han var elak och dum utan för att så mycket hände i mig själv och jag inte visste om min man skulle stanna eller gå. Mycket tårar och många kramar, helt sjukt egentligen. Vi har hjälpts åt att hitta lösningar, har full insyn i varandras ekonomi men jag sätter över alla mina pengar till hans konton så vi har allt på ett ställe sen sätter han över till mig när jag behöver eller så sätter jag över själv. Vissa dagar är tuffare än andra, verkligheten kommer ifatt oss och han frågar hur jag tänkt och tycker det är jätte jobbigt. Jag mår så mycket bättre men vissa dagar är det extra tufft med skam känslor. Men våran ekonomi är bra trots löne utmätning från min sida. Väntar på beslut om skuldsanering så jag håller tummarna, annars kommer det ta tid att betala alla skulder, om det ens kommer vara möjligt.