Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur hamnade du här?

Det låter fruktansvärt är det verkligen så ?
Jag är verkligen chockad och beklagar verkligen din uppväxt.
Det är aldrig försent att uppleva en lycklig barndom. Döva inte dina känslor med alkohol få hjälp med att bearbeta dina traumatiska upplevelser.
Jag önskar dig all lycka. ♥️
Tack fina själ för dina värmande ord.
Jag mår ändå superbra, har reparerat min relation med min mor, och är skuldfri bortsett från bolån. Jag lyckades utbilda mig mot alla odds och har ett fantastiskt jobb och liv idag även om det gör ont emellanåt ibland. Jag kommer aldrig glömma varifrån jag kommer och har därför en enorm kärlek och respekt för folks olika livsöden vilket jag är så tacksam för. Vad gäller alkoholen så är jag tacksam även där, går ändå fortfarande att styra skapligt och jämfört med andra beroenden har jag ändå kommit lindrigt undan
Stor kram och tack igen för ditt svar, det gjorde min kväll

Tack fina själ för dina värmande ord.
Jag mår ändå superbra, har reparerat min relation med min mor, och är skuldfri bortsett från bolån. Jag lyckades utbilda mig mot alla odds och har ett fantastiskt jobb och liv idag även om det gör ont emellanåt ibland. Jag kommer aldrig glömma varifrån jag kommer och har därför en enorm kärlek och respekt för folks olika livsöden vilket jag är så tacksam för. Vad gäller alkoholen så är jag tacksam även där, går ändå fortfarande att styra skapligt och jämfört med andra beroenden har jag ändå kommit lindrigt undan
Stor kram och tack igen för ditt svar, det gjorde min kväll
Var rädd om dig. ♥️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp