Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur höga krav har Ellos?

Hej,jag har i vissa trådar sett Ellos lån nämnas, kan någon/några berätta erfarenheter om detta lån. har de flesta lån, runt 200000 i blanco krediter, har fem, sex uc ff. Är det värt att chans med ellos, känns som dom är sista chansen..enda chansen. Ska man då chansa på 20? Är det någon som vet om de skickar hem räkning eller om man kör på autogiro?
Tacksam för svar!

Hej,jag har i vissa trådar sett Ellos lån nämnas, kan någon/några berätta erfarenheter om detta lån. har de flesta lån, runt 200000 i blanco krediter, har fem, sex uc ff. Är det värt att chans med ellos, känns som dom är sista chansen..enda chansen. Ska man då chansa på 20? Är det någon som vet om de skickar hem räkning eller om man kör på autogiro?
Tacksam för svar!
Ellos är ganska enkla att få. Räkning skickas går att få autogiro också. Dyrt lån som sjunker sakta. Accepterar ej bet.anm. Jag själv sökte på 15 tusen och det gick bra.

fick under gårdagen avslag av ellos, finns det något annat alternativ, hade behövt få loss en slant innan skatten. har allt de vanliga, dock inte seline. Någon här inne som kan tiosa om något. Har som sagt runt 200 t i blanco och 6-7 ff, och runt 300 i årsinkomst. Väldigt tacksam för hjälp ideer. Har de flesta stora sms lån.

Tråkigt att ellos nekar med dessa förutsättningarna. Efter juni när den nya årsinkomsten registreras så har jag 240.000krvi inkomst, 30ff och 50.000 i blanco. Jag kan väl inte hoppas så mycket på ellos då

Ellos Privatlån

Jag har för ett tag sedan ansökt om lån hos dem men fick avslag.
Har inga anmärkningar och okej lön.
Fick idag hem en lapp från dem med en erbjudandekod.
Någon som fått en sån?
Lättare för mig nu att bli beviljad eller med den koden?

Jag har för ett tag sedan ansökt om lån hos dem men fick avslag.
Har inga anmärkningar och okej lön.
Fick idag hem en lapp från dem med en erbjudandekod.
Någon som fått en sån?
Lättare för mig nu att bli beviljad eller med den koden?
Nej det är det inte dessa erbjudandekoder är bara ett marknasföringstrick från Finaref/Ellos
och du har ju redan fått avslag så det är väl onödigt att få en uc till tagen. Finns en annan
tråd om detta om du söker på Ellos. Men lycka till om du ändå provar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp