Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

hur hårda är Ikano banken

Hur hårda är ikanobanken? Någon som fått lån där trots flera smålån, och andra lån,förfrågningar på uc, och högt underskott av kapital, jag har 53000.
Skickar de månads avi via posten el slipper man det om man har autogiro?

Hur hårda är ikanobanken? Någon som fått lån där trots flera smålån, och andra lån,förfrågningar på uc, och högt underskott av kapital, jag har 53000.

De är lika hårda som de övriga traditionella instituten. Om du har UC-score svag är det ingen idé att söka.

Dom har Autogiro som standard, bästa banken för privatlån frånsett storbankerna enligt mig.

Dom har Autogiro som standard, bästa banken för privatlån frånsett storbankerna enligt mig.

Visst är de bra, men det var inte det frågan gällde, de var hur hårda de är i kreditbedömningen och enligt min erfarenhet, har blivit nekad flera gånger så är de lika hårda som traditionella banker.

har du möjlighet ha medsökande?så är de hur lätta som hellst.har lån hos dem med medsökanden .ekonomiskt sett hos mig var det bedrövligt.
lånet betalas via autogiro.övrigt en mycket bra bank att ha att göra med.
ensam sökande kan de vara hårdare.

...var frågan ingen svarade på som jag svarade på. Å nej, med tanke på att dom värvar kunder via Lendo är dom knappast lika hårda som storbankerna.

Ikano mallar sina krediter på i princip samma villkor som alla andra banker. Att de använder Lendo betyder ingenting. Det gör även SEB. Man kan ha sitt ikanolån på autogiro och då får man ingen räkning på posten.

Sökte 45k hos SEB för exakt ett år sen, avslag, sen via Lendo 45k och Ikano beviljade direkt, nu har jag till och med 78k hos Ikano sen en tid tillbaka. Och alla UC kopior jag fick me Posten efter Lendo innehöll ingen fr SEB, enbart från sånna där skräpbanker bortsett från Ikano och GE som är ganska humana.

det är lättare få lån via lendo pga de kan då sätta vilken ränta de vill innebär oftast hög.har sökt direkt hos lånegivare fått avslag sökte via lendo fick lån hos samma lånegivare som nekade mig direkt på deras hemsida.

sen om det är skräpbanker är väll upp till var och en.blir man nekad så är dom oftast skräp beviljad så är dom de bästa i hela världen,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp